يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ادامه بارش‌ها در پایتخت

پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 407020
مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش ها در امروز پنج شنبه در تهران خبر داد و گفت: پایتخت در روز جمعه هم شاهد بارش های پراکنده خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، احد وظیفه افزود: از امروز پنج شنبه در نیمه غربی کشور بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و در پاره ای نقاط رعد و برق پیش بینی می شود که بتدریج از بعد از ظهر پنج شنبه از میزان بارش در نیمه غربی کاسته می شود و بارشها در سواحل دریای خزر، شمال غرب و شمال شرق و ارتفاعات جنوبی زاگرس ادامه می یابد.

وی افزود: روز جمعه در شمال شرق، سواحل شمالی و ارتفاعات زاگرس جنوبی بارش پراکنده پیش بینی می شود. بارش‌ها طی روزهای شنبه و یکشنبه نیز در سواحل شمالی پراکنده و خفیف ادامه می یابد. لازم به ذکر است که روز پنج شنبه نیمه غربی خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود و وزش باد بر روی نیمه شرقی کشور قابل ملاحظه می باشد.

وی ادامه داد: با نفوذ جریانات سرد شمالی از روز سه شنبه در نیمه شمالی کشور کاهش قابل ملاحظه دما را شاهد خواهیم بود.

وظیفه تاکید کرد: همچنین هوای شهر تهران امروز ابری همراه با بارش باران و در ارتفاعات به صورت بارش برف خواهد بود و بتدریج کاهش ابر در اواخر وقت امروز پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز ۱۲ درجه و کمینه آن هشت درجه سانتیگراد می‌باشد.

وظیفه ادامه داد: در روز جمعه ۲۴ بهمن ماه نیز هوای شهر تهران کمی ابری در ارتفاعات نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است. پیشینه دمای شهر تهران در این روز ۱۰ درجه سانتیگراد و کمینه آن هفت درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز شنبه نیز کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات همراه با بارش برف پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۱۰ درجه سانتیگراد و کمترین آن به شش درجه سانتیگراد می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *