جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱

توزیع ۳۰ هزار ماسک رایگان در اهواز

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 406815
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: به دلیل بروز گرد و خاک شدید و ذرات ریزگرد، تعداد ۳۰ هزار ماسک رایگان برای جلوگیری از عوارض تنفسی بین شهروندان اهوازی توزیع شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید فتح الله هاشم‌نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از افزایش بیش از حد ریزگرد‌ها و ذرات معلق در آسمان اهواز، با توجه به رسالت جمعیت هلال احمر در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، عوامل امدادی جمعیت به منظور توزیع ماسک رایگان و امدادرسانی به مصدومین احتمالی در سطح شهر و برخی از روستاهای تابعه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس در نقاط پر تردد اهواز مستقر شده‌اند، افزود: از صبح امروز تا کنون ۳۰ هزار ماسک در بین همشهریان توزیع شده و این روند ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز با اشاره به انتقال یک مصدوم به مرکز درمانی به دلیل تنگی نفس تصریح کرد: با توجه به لزوم خدمت رسانی به مناطق حاشیه‌ای، یک تیم امدادی با تجهیزات لازم برای امدادرسانی و توزیع ۲ هزار ماسک به منطقه غیزانیه اعزام شد.

هاشم‌نژاد افزود: جمعیت هلال احمر اهواز در آماده باش کامل به سر می‌برد و این عملیات امدادی تا رفع کامل ریزگرد‌ها ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *