يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

مدیرمسئول سايت "فردانيوز" تغيير كرد

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 403023
مجید رفیعی جایگزین سجاد نوروزی در پایگاه خبری- تحلیلی «فردا» شد.
مدیرمسئول سايت "فردانيوز" تغيير كرد
به گزارش جهان، مجید رفیعی از روز گذشته، جایگزین سجاد نوروزی مدیر مسئول سایت فردا، رسانه مجازی نزديك به محمدباقر قاليباف شهردار تهران، شده است. وی پیشتر به مدت ۵ سال سردبیری و مدیر مسئولی این سایت را بر عهده داشت.

مجید رفیعی دارای مدرك کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است كه روزنامه نگاری را از سال ۸۴ و در روزنامه حزب الله آغاز کرده است و طی سالیان اخیر سوابقی چون سردبیری ماهنامه «همشهری ماه»، مدیرمسئولی سایت‌های خبری «فردانیوز» و «شفاف»  را بر عده داشته است

وی كه در حال حاضر رئیس فرهنگسرای ابن سینا نيز هست، چند روز پيش به عنوان "سرديبر همشهری جوان" نيز منصوب شده بود.

به گزارش جهان، سجاد نوروزی مديرمسئول سابق "فردا" نيز دارای مدرك کارشناسی ارشد فلسفه سیاسی اسلام است از سال ۹۰ مديريت اين سايت را برعهده داشت و هم‌اکنون نيز مدیریت فرهنگسرای اندیشه را عهده‌دار است

از دیگر سوابق وی می‌توان به فعاليت در هفته‌نامه صبح صادق، روزنامه سیاست روز، سردبیری روزنامه همشهری ری، دبیر سرویس اندیشه هفته‌نامه پنجره، دبیر سرویس نظریه خردنامه همشهری و ... اشاره کرد.

نوروزی دو دوره نیز داور جشنواره مطبوعات بوده و به همراه عماد افروغ کتاب «دیالکتیک خرد و جامعه» را تالیف کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *