يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۳
۱

تشییع شهید مبغوض فتنه‌گران در کرمانشاه

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 401705
پیکر مطهر شهید نوروزی بر روی دستان مردم شهید پرور کرمانشاه تشییع شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پیکر مطهر شهید نوروزی صبح امروز بر روی دستان مردم شهید پرور کرمانشاه تشییع شد.

این مراسم در کرمانشاه با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی، مسئولان، روحانیان، بسیجیان، خانواده معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و امت حزب‌الله برگزار شد.

بر اساس این گزارش اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید والامقام توسط آیت‌الله شیخ عبدالخالق عبداللهی امام جمعه موقت کرمانشاه صورت گرفت و همچنین قبل از برگزاری مراسم پیام تسلیت آیت‌الله لاریجانی رئیس قوه قضاییه و سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس قرائت شد.

گفتنی است شهید نوروزی شنبه شب گذشته در دفاع از حرمین شریفین سامرا و مردم مظلوم عراق در درگیری مستقیم با اعضای گروهک‌ تکفیری داعش به شهادت رسید.

شهید مهدی نوروزی که از دلدادگان اهل بیت (ع) به‌ویژه حضرت زینب (س) بود و همه ساله مجلس ایام رحلت این بانوی بزرگوار را در ماتمکده حضرت زینب در کرمانشاه اقامه می‌کرد، پس از چندین بار حضور در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه خاتون (س)، برای دفاع از اماکن مقدسه عتبات عالیات عازم عراق شد و در دفاع از مردم مظلوم عراق علیه گروهک تروریستی و اجاره‌ای وارد عمل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
لعنت خدا بر خائنین به اسلام ،ایران و خون شهدا