پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۱

خودرو در سربالایی فروش

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 401472
معاون فروش و بازاریابی یک خودروساز معتقد است که به زودی، شاهد افزایش فروش خودرو در بازار داخلی هستیم.
خودرو در سربالایی فروش
به گزارش جهان به نقل از مهر؛ لین جی شنگ در حاشیه مراسم تست جاده‌ای دو محصول جدید در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون افزون بر یک میلیون و ۱۴۰ هزار دستگاه محصول با برند ام.وی.ام تولید و روانه بازار شده است.

این در حالی است که هم اکنون سهم پنج درصدی در بازار ایران داریم و به دنبال تولید و عرضه محصولات جدیدتر و با تکنولوژی مطلوب هستیم تا سهم بازار خود را به هفت درصد افزایش دهیم.

معاون فروش و بازاریابی مدیران خودرو افزود: پشتیبانی مطلوب و ارائه محصولات با تکنولوژی مناسب از مهمترین مزایای ام.وی.ام در ایران است.

این در حالی است که شرکت چری چین در سال جاری وارد فاز دوم استراژی خود که همان تولید بر مبنای کیفیت است، شده و بر همین اساس در سال جاری شاهد تولید ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در این شرکت خواهیم بود.

وی با توجه به ورود محصولات دیگر شرکت های خودروسازی به بازار ایران، اضافه کرد: چری، اولین خودروساز چینی می باشد که به بازار ایران آمده است و به همین دلیل نسبت به رقبای دیگر دارای شناخت بیشتری از این بازار است.

جی شنگ در ادامه یادآور شد که ام وی ام X۳۳ اتوماتیک اولین خودرو شاسی بلند چینی است که با گیربکس مدل CVT وارد ایران می شود.

ضمن اینکه حجم موتور این خودرو ۲۰۰۰ سی.سی است و ام وی ام جدید، در دو مدل گیربکس CVT و گیربکس MT عرضه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تعویض دنده اتوماتیک به راحتی و بدون صدا، کاهش مصرف سوخت و تسریع در تعویض دنده‌ها از جمله ویژگی‌های گیربکس‌های سی.وی.تی نسبت به سایر گیربکس های اتوماتیک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به اسفل السافلین به همین فرغونی که گوشه حیات خونمون افتاده قانعیم