يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲

حذف نیروهای انقلابی‌،صدای مجلسیان هم در امد

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 399313
نماینده اردبیل در مجلس نسبت به حذف نیروهای مؤمن، انقلابی و کارآمد تحت عنوان اعتدال در دولت یازدهم انتقاد کرد.
حذف نیروهای انقلابی‌،صدای مجلسیان هم در امد
به گزارش جهان به نقل از فارس؛  مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل و عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه در صحن علنی پارلمان در تذکری شفاهی به رئیس‌جمهور و وزیر کشور با یادآوری هشدار رهبر معظم انقلاب در مورد حذف نیروهای مؤمن و انقلابی تحت عنوان اعتدال، اظهار داشت: آیا حذف مسئولان مجرب، انقلابی و کارآمد بر خلاف اصل ۱۱۰ و سیاست‌های کلی نظام و مصالح و منافع کشور نیست؟!

وی افزود: آیا مسئولیت دادن به کسی که مطابق نامه رسمی یک مرجع تقلید دارای اغراض فاسده بوده و مردم را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد، نقض کلام رهبری، سیاست‌های کلی نظام و مشی اعتدال دولت تدبیر و امید نیست؟!

افضلی‌فرد در تذکر دیگر خود در زمینه توزیع اعتبارات در لایحه بودجه ۹۴، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مطابق اصول ۲۰ و ۲۱ قانون اساسی تبعیض امری خلاف آموزه‌های دینی و قانون و عقل است.

وی با اشاره به رشد ۱۵۰ درصدی اعتبارات برخی دانشگاه‌ها و کاهش ۵۰ درصدی برخی دیگر خاطرنشان کرد: از شاخص‌های مطمئن برای این تخصیص اعتبارات استفاده نشده است و پیگیری‌های ما گویای لابی‌گری در این امر بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ملت
حرف حق را بگو گر چه تلخ باشد
محمد
وضع جاهایی که با تغییر دولت تغییر نمی کنند چندان هم مطلوب نیست