سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

پیگیری مطالبات رهبر انقلاب پیرامون نماز

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب: 399167
مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقام معظم رهبری ۲۲ پیام برای اجلاس‌های نماز ارسال کردند و به نظر بنده باید ستاد پیگیری سخنان مقام معظم رهبری پیرامون نماز جهت تحقق اهداف این پیام‌ها تشکیل شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بیست و سومین اجلاس سراسری نماز و تعالی فرهنگی پیش از ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس ستاد اقامه نماز، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و جمعی از مسئولان در تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام سعید دسمی در این نشست اجلاس اظهار داشت: ائمه جماعتی که بتوانند با مردم محله خود ارتباط برقرار کنند موفقیت بیشتری نسبت به دیگران دارند و این سبب مدیریت صحیح مسجد شده است.

وی با اشاره به پیام‌های ارسال شده توسط مقام معظم رهبری برای اجلاس نماز عنوان کرد: باید ستاد پیگیری سخنان مقام معظم رهبری پیرامون نماز تشکیل شود.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از کارهایی که سبب رونق گرفتن مساجد می‌شود استفاده از ظرفیت طلاب، دانشجویان، معلمان و جوانان فعال است. همچنین باید حق همه نمازگزاران به لحاظ سنی و بلوغ فکری ملاحظه شود.

وی افزود: حوزه علمیه اهواز با محوریت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مکلف شد که یک هزار طلبه پس از تعطیلی حوزه‌ها به مساجد اعزام کند.

حجت الاسلام دسمی عنوان کرد: ادارات، سازمان‌ها، نهاد‌ها و حتی آموزش و پرورش شرایط متفاوتی دارند که باید به صورت تخصصی در آن‌ها وارد شد که می‌توانیم با تدوین رشته مدیریت مسجد به این مهم دست پیدا کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *