پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۱

کسری بودجه ۱۰ هزار میلیاردی صداوسیما

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 399029
معاون پارلمانی سازمان صداو سیما از کسری ۱۰ هزار میلیاردی ریالی بودجه پیش‌بینی شده این سازمان، در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید محمدرضا میرتاج الدینی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در حسینیه‌ المهدی مهدی‌شهر اظهار داشت: با توجه به لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۴ از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی و بودجه تصویب شده در سازمان صداوسیما برای سال آینده، ۱۰ هزار میلیارد ریال کسری اعتبارات در سال آینده در این سازمان وجود دارد.

وی افزود: برای ترمیم و جبران این میزان کسری بودجه، پیشنهادهای لازم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوی سازمان صداوسیما ارائه شده است.

معاون پارلمانی سازمان صداو سیما با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به خوبی از تنگناها و مشکلات بودجه‌ای سازمان صداوسیما خبر داشته و پشینهاداتی برای رفع این مشکلات ارائه داده‌اند.

میرتاج‌الدینی با اشاره به اینکه خود سازمان صداوسیما نیز پیشنهادات مختلفی را در این زمینه به مجلس شورای اسلامی ارائه داده است عنوان کرد: پیشنهادات گوناگونی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شده است تا به وسیله آن بخشی از این کسری بودجه مرتفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اكبر
Iran, Islamic Republic of
مير تاج الديني مگه معاون پارلمانی سازمان صداو سیما ست؟!