سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

انتخاب اعضای کانون صنفی درمانگران اعتیاد

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 398747
با حضور نمایندگان انجمن های صنفی درمانگران اعتیاد استان های مختلف کشور، مدیرکل درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر، نماینده کمیته مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان وزارت تعاون و هیات مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی درمانگران هیات مدیره سراسری انجمن های صنفی درمانگران اعتیاد انتخاب شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، در این انتخابات«محمدهادی پناهی» رییس هیات مدیره، «محمدحسین برادران» نایب رییس، «داریوش مهرآیین» عضو هیات مدیره، «مژده درستکار» خزانه دار، «حسین فرهمندیان» عضو هیات مدیره، «کمال سبک تکین» به عنوان بازرس و «سعید صفاتیان» به عنوان دبیر انتخاب شدند.

«محمدهادی پناهی» رییس هیات مدیره کانون صنفی درمانگران اعتیاد درباره شکل گیری این کانون گفت: در واقع طی فرایندی که دوره رسمی آن بیش از یک دهه به طول انجامیده نهادهای درمانی ایجاد شده که شناخته شده ترین شیوه درمان اعتیاد را در قالب درمان نگهدارنده با مداخلات دارویی و غیردارویی و باز توانی دنبال می کند.

وی اظهار داشت: اکنون حدود ۶ هزار مرکز درمانی و حدود ۲۰ هزار درمانگر اعتیاد در کشور است که در نوع خود در جهان کم نظیر است که ضرورت وجود سازمانی برای همگرایی کارشناسان و نخبگان این حوزه از مدتها پیش ملموس بود.

وی افزود: بخش خصوصی که بیش از ۸۵ درصد درمان اعتیاد در کشور را به عهده دارد با ایجاد انجمن های صنفی استان ها و کانون سراسری شاکله لازم برای همگرایی کارشناسان اعتیاد کشور را ایجاد کرده است.

رییس کانون سراسری درمانگران اعتیاد در ادامه گفت: نباید به حدی درمانگران اعتیاد را به حواشی مشغول کنیم که از اصل موضوع غافل شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *