چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۲

«یزدان تفنگ ندارد» به شبکه افق می‌آید

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 398527
مستند «یزدان تفنگ ندارد» که به روایت وقایع سال 88 و شرایط دانشگاه‌ها در آن سال می پردازد، از شبکه افق پخش خواهد شد.
«یزدان تفنگ ندارد» به شبکه افق می‌آید
به گزارش جهان به نقل از رجانیوز، در سال 88 انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار شد و بیش از 80 درصد مردم با سلایق گوناگون در آن شرکت کردند و انتخاباتی که می رفت تا به آبروی نظام اسلامی تبدیل شود، توسط عده ای فریب خورده به فتنه ای عظیم تبدیل شد که بنیان های اصلی انقلاب اسلامی را نشانه رفته بود.

این فتنه گسترده که برنامه ریزی برای آن از سالها پیش شروع شده بود و دشمنان تنها منتظر بهانه ای برای اجرای نقشه خویش بودند، زمینه فشارهای بین المللی و تحریم های خارجی بر ایران را هم به وجود آورد و هرچند استکبار جهانی به واسطه رهبری های هوشمندانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نتوانست به اهداف خود دست یابد، اما کام ملت ایران به جای آنکه به دلیل این حضور حماسی شیرین شود را تلخ کرد.

طی 9 ماه از خرداد تا دی ماه سال 88، جنجال ها و آشوب های پراکنده زیادی توسط اراذل و اوباش و به نام جوانان و دانشجویان ترتیب داده می شد که البته دست پنهان دشمنان در همه آنها قابل مشاهده بود؛ مستند «یزدان تفنگ ندارد» جستجو و کنکاشی است به روایت سید طه رضا نیر هدی دانشجوی المپیادی دانشگاه شریف در رابطه با شرایط این دانشگاه، تهران و کشور در یکسال پس از انتخابات 88 و همچنین موضوعات دیگری همچون ماجرای قتل ندا آقاسلطان، بمب گذاری در مسجد جامع زاهدان و ... هم در آن مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین «عدالت رسانه ای» از محورهای اصلی این مستند است، موضوعی که رسانه های غربی با نادیده گرفتن آن فقط آنچه به سود خودشان است، روی آنتن می برند.

مصاحبه با دکتر حسن عباسی، وحید جلیلی و خانواده شهید گلدوی از دیگر بخش های این مستند محسوب می شود.
محمد حسن مددی تهیه کننده و حسین شمقدری کارگردان مستند یزدان تفنگ ندارد هستند.

این مستند قرار است ساعت ۱۸ روز یکشنبه هفتم دی ماه و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۴ از شبکه افق سیما به روی آنتن برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ALIMAZEH
Iran, Islamic Republic of
پس ماکه ساعت 19 می رسیم خونه چی؟
سه ساعت بعد یعنی ساعت ۱۰ ببین .