چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

پیروزی چلسی و منچستر سیتی برابر رقبا

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۲
کد مطلب: 396066
صدرنشینان رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس هفته شانزدهم این مسابقات را با برد پشت سر گذاشتند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رقابتهای هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس با برتری تیم‌های چلسی و منچسترسیتی و شکست دوباره ساوتهمپتون ادامه پیدا کرد. تیم چلسی که در ورزشگاه استمفورد بریج پذیرای هال سیتی بود با دو گل ادن هازارد(۷) و دیه گو کاستا(۶۸) برابر حریف خود برنده شد. تیم هال سیتی از دقیقه ۶۰ با اخراج تام هودلستون ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد. چلسی با این برد ۳۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کرد.

منچستر سیتی نزدیکترین تعقیب کننده چلسی هم در غیاب آگوئرو پیروزی یک بر صفر را در خانه لستر سیتی کسب کرد تا ۳ امتیاز ارزشمند این بازی خارج از خانه را به اندوخته قبلی خود اضافه کند و با ۳۶ امتیاز فاصله خود را با چلسی در بالای جدول حفظ کند. فرانک لمپارد در دقیقه ۴۰ زننده تنها گل این دیدار بود.

تیم ساوتمهمپتون که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرد و از رده دوم جدول سقوط کرد امروز برابر برنلی با یک گل شکست خورد تا با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول بایستد.

نتایج کامل دیدارهای شنبه شب به شرح زیر است:

* برنلی یک - ساوتهمپتون صفر
* چلسی ۲ - هال سیتی صفر
* کریستال پالاس یک - استوک سیتی یک
* لستر سیتی صفر - منچستر سیتی یک
* ساندرلند یک - وستهام یک
* وست برومویچ یک - استون ویلا صفر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *