جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱۶
۵

حضور متفاوت اسراییل در اربعین! +عکس

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 395954
کمپین مجازی «من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم» در پیاده روی بزرگ اربعین نیز حضور چشمگیر دارد و زائران ملیت های مختلف به امضای آن می پردازند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم» یک کمپین در فضای مجازی است که اصل ماجرا آن به ‏فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری در چهارم آذرماه جاری بازمی‌گردد: «گاهى بعضى از جوان‌هاى ما که مراجعه می‌کنند و جوابى ‏نمى‌شنوند، به من نامه می‌نویسند و التماس می‌کنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ‏ملت، عاشق مبارزه‌ با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است».

این کمپین در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی نیز حضور چشمگیری دارد و افراد بسیار از ملیت های گوناگون نسبت به پیوستن به این اقدام کرده اند.

این کمپین، خیمه ای در عمود ۲۸۵ برپا کرده و افراد ضمن امضای این کمپین، با نوشته های فارسی، عربی و انگلیسی «من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم» عکس یادگاری می گیرند و در فضای مجازی به اشتراک می گذارند.

در بین امضاها، از ملیت های مختلف به چشم می خورد، از زائران ایرانی، ترکی و آذری و عربی گرفته تا اتیوپی:







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رامین
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
بمب اتم ما همین حضور میلیونی شیعه هاست انشالله با همین جمعیت بطرف قدس شریف راهپیمایی کنیم
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
آقایان ضد اسلام وضد تشیع ! «گزینه روی میز »ما این است. آیا از ولایت مداری و شهادت طلبی و آزادگی جهانیان نمی ترسید؟!!
راه قدس از کربلا میگذرد( روح خدا خمینی کبیر قدس الله نفسه الزکیه)