يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۳
۱

اعطای مدال طلای جهانی به حضرت‌معصومه

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 393941
کیانوش رستمی وزنه بردار شایسته کرمانشاهی، مدال طلای وزن ۸۴ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۴ قزاقستان خود را به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، کیانوش رستمی در مراسم اهدای مدال طلای خود گفت: خدا را شاکرم که توانستم کاری هرچند کوچک، برای حرم بانوی کرامت انجام دهم.

وی با اشاره به حضور خود در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) پیش از اعزام به مسابقات قزاقستان گفت: در حرم کریمه اهل بیت، از صمیم دل از این بانو مدد خواستم تا در این مسابقات موفق شوم.

قهرمان وزنه برداری جهان افزود: من همواره در مسابقات، قبل از برداشتن وزنه، نام خدا را می برم و در مسابقات قهرمانی قزاقستان نیز همین کار را انجام دادم ولی بدون این که اختیاری داشته باشم، پس از بردن نام خدا، نام مبارک حضرت فاطمه معصومه (س) را نیز بر زبان جاری می کردم.

وی با بیان این که مدد گرفتن از نام حضرت فاطمه معصومه در هنگام برداشتن وزنه، چنان قدرتی به من داده بود که در هیچ یک از مسابقات به آن دست نیافته بودم؛ افزود: من در این مسابقات ۱۰ کیلوگرم نسبت به رکورد ۴۰ روز قبل خود بیشتر وزنه برداشتم که مسلماً چنین توانایی، به دلیل عنایت این بانو به حقیر بود.

رستمی خاطرنشان کرد: زمانی که مدال طلا بر گردنم انداخته شد، در همان حال تصمیم گرفتم مدال خود را به حضرت تقدیم کنم.

وی حضور خود درحرم کریمه اهل بیت (س) و اهدای مدال خود به این آستان مقدس را از بزرگترین افتخارات خود عنوان کرد و گفت: امیدوارم تمامی ورزشکاران در میادین مختلف مسابقه، از ائمه معصوم (ع) مدد بجویند و بر افتخارات خود بیفزایند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) نیز دراین مراسم گفت: فارغ از جناح بندی ها، در خط اهل بیت (ع) و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

وی افزود: افتخار ما این است که جز به قرآن و اهل بیت (ع) به جایی وابستگی نداریم.

سعیدی ارتباط و ایجاد محبت و مودت با اهل بیت (ع) را نشان دهنده کمک خداوند در شناخت مسیر که در آن حرکت می کنیم عنوان کرد و گفت: پیوند با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، خواهر امام رضا (ع)، نشان توسل خالصانه است، توسل از صمیم قلب موجب شهود کرامت است.

وی با اشاره به اقدام کیانوش رستمی، در اهدای مدال قهرمانی جهان به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: تقدیم مدال قهرمانی جهان به آستان مقدس این بانو، نشان از اخلاص و محبت به اهل بیت (ع) است.

سعیدی ادامه داد: مدال، قطره ای است که اگر در دریای بیکران کرامت اهل بیت (ع) بیفتد، دریا می شود.

وی افزود: از خدا می خواهیم این قهرمان جهان را در این مسیر ثابت قدم نگهدارد و این حرکت الگویی برای دیگر قهرمانان نیز باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کیانوش خیلی مردی

دمت مشتی گرم باشه پهلوون