شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۲

رونمایی‌بالگردسورناوپهپادابابیل۳+عکس

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 392062
اولین بالگرد پیستونی چهار نفره ایرانی و پهپاد ابابیل ۳ به همراه شبیه ساز امروز در کیش رونمایی شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، اولین بالگرد پیستونی چهار نفره ایرانی و پهپاد ابابیل ۳ به همراه شبیه ساز امروز در آیین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت هوایی و هوانوردی ایران در کیش رونمایی شد.


این دو محصول با حضور مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش، جهانگیریان رییس سازمان هواپیمایی کشور، منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی و برخی از مسئولان کشوری و محلی رونمایی شد.

اولین بالگرد پیستونی چهار نفره ایرانی تولید شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران (پنها) جهت آموزش، گشت زنی، استفاده در حوادث و ماموریت‌های سازمان هلال احمر ساخته شده است.

این بالگرد با شرایط اقلیمی ایران از لحاظ ارتفاع تا ۱۴ هزار پا قابلیت پرواز داشته و بدنه این بالگرد از کامپوزیت و دارای ۳۰۰ اسب بخار قدرت موتور است.

دیگر محصول رونمایی شده پهپاد ابابیل ۳ دارای قابلیت شناسایی در تمامی حوزه‌های نظامی، تجاری و تحقیقاتی است. این پهپاد قابلیت پرواز تا ارتفاع ۱۵ هزار پا را داشته و نیز می‌تواند در ۸ ساعت به لحاظ مداومت پرواز در پروژه‌های تحقیقات نظامی و تجاری عمل کند.

همچنین شبیه ساز بدون سرنشین (سمیلاتور) این پهپاد که به منظور آموزش خلبان‌ها انجام می‌شود نیز فردا (چهارشنبه) با حضور مسئولان کشوری و محلی مورد رونمایی قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *