سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
مسابقات کاراته قهرمانی جهان-آلمان

کمیته تیمی مردان بر قله جهان ایستاد

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 390436
فکومیته تیمی مردان در فینال بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان درآلمان با شکست دادن تیم میزبان برای نخستین بار تاریخ ساز شد و بر قله کاراته جهان قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در آخرین روز از پیکارهای بیست و دومین دوره کاراته قهرمانی جهان آلمان که با حضور ۸۸۷ کاراته کا از ۱۱۶ کشور در شهر برمن پیگیری شد، کومیته تیمی مردان که برای نخستین بار به دیدار پایانی مسابقات جهانی راه یافته بود در دیدار فینال مقابل تیم آلمان که ازامتیاز میزبانی نیز بهره می برد صف آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ از سد این حریف سرسخت گذشت. در این دیدار تیم ایران با نتایج۱۰ بر۳، ۸بر۴ و۶ بر۲ پیروز شد ودر دو مبارزه هم این تیم آلمانی بود که با نتایج ۸بر صفر و ۱۰ بر ۲ برنده شد .

تیم ایران تا پیش از رسیدن به دیدار پایانی تیم های دومینکن را ۲ بر یک، ژاپن ۳ بر یک، صربستان را ۳ بر صفر و در نیمه نهایی بلاروس را ۳ بر صفر شکست داده بود.

سعید احمدی، ایمان سنچولی، سامان حیدری،ذبیح اله پورشیب، ابراهیم حسن بیگی، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری ترکیب کومیته تیمی ایران در این رقابتها را تشکیل می دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *