جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱

زمان اهدای پاداش مدال آوران اینچئون

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 385933
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بازیهای آسیایی اینچئون در هفته آینده خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بازیهای آسیایی اینچئون در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، قرار است سه شنبه هفته آینده آیین تجلیل از قهرمانان بازیهای آسایی برگزار شود.

نصرالله سجادی با اعلام این خبر به این پایگاه گفت: از تمامی مدال آوران بازیهای آسیایی به همراه سرمربیان، مربیان ،کمک مربیان و سرپرستان در مراسمی که سه شنبه هفته آینده برگزار می شود، تقدیر و پاداش های این عزیزان به آنها تقدیم خواهد شد.

سجادی در ادامه گفت: خوشحالیم که وزارت ورزش و جوانان توانسته خوش قول باشد و علاوه بر پرداخت مطالبات مدال آورانی که از سال ۹۰ جوایز و پاداش خود را دریافت نکرده بودند، جوایز و پاداش قهرمانان بازیهای آسیایی کره جنوبی را هم بدون تاخیر ،روز سه شنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۵ در مرکز همایش های صدا و سیما به آنان خواهد داد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش قهرمانی و حرفه ای در مورد میزان و نحوه پاداش قهرمانان بازیهای اینچئون افزود: مطابق نظام نامه پرداخت پاداش قهرمانان به برنده مدال طلا ۱۵۰ سکه طلا، نقره ۷۰ سکه و مدال برنز ۴۰ سکه داده خواهد شد.علاوه بر این از سرمربیان ، مربیان و سرپرستان نیز تقدیر خواهد شد.

سجادی در پایان درباره تقدیر از مدال آوران بازیهای پارالمپیک آسیایی هم گفت: با پایان این بازیها و عبور از ماه های محرم و صفر از این قهرمانان عزیز نیز تجلیل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *