چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

تجمیع نیروهای انقلابی یک ضرورت است

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 385215
یک فعال اصولگرا گفت:‌ تجمیع نیروهای انقلابی که در اصول با هم مشترک هستند یک ضرورت قطعی سیاسی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدعلی رامین در حاشیه همایش همگرایی اصولگرایان با حضور در جمع خبرنگاران، درباره ارزیابی از این همایش اظهار داشت: برای یک جامعه پویا و بانشاط که در عرصه ملی می‌خواهد ارزش‌های متعالی اسلام را دنبال کند و در عرصه منطقه روز به روز جایگاه قدرتمندتری را به دست آورده، دور هم جمع شدن نیروهای انقلابی که در اصول با هم مشترک هستند یک ضرورت قطعی سیاسی است.

رامین افزود: بنابراین هر مجموعه‌ای از نیروهای انقلاب که با هدف همگرایی دور هم جمع می شوند بتوانند با تمرکز بر روی اصول پیگیر آرمان‌های بزرگ باشند یک امر مفید و ضروری است که باید مورد حمایت همه اصولگرایان قرار گیرد.

این فعال اصولگرا درباره اینکه برخی این همایش همگرایی را کمال مطلوبی برای رسیدن به لیست واحدی می‌دانند تصریح کرد: به نظرم این یک نگاه حقیر و کوچک به چنین همایش بزرگی است.

وی افزود: اصولا کسانی که هر نوع گردهمایی نیروهای انقلاب را صرفا انتخاباتی فرض می‌کنند این فرضیه خیلی در شأن نیروهای انقلابی نیست.

رامین با تأکید بر اینکه ما اهداف بالاتری را دنبال می‌کنیم و پیش رو داریم،‌گفت: این موضوع نباید به فصل انتخابات محدود شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *