سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

شرط ۲۱ ماهه شدن خدمت متاهلین

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 383757
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازان مجرد اگر در حین خدمت سربازی ازدواج کنند شامل تسهیلات متاهلین نمی‌شوند و اگر متاهلین تا قبل از سال ۹۴ خود را معرفی کنند خدمتشان ۲۱ ماه همراه با تسهیلات محسوب می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،سردار موسی کمالی ، درباره وضعیت جدید خدمت سربازی گفت: مشمولان مجرد برای آنکه مشمول ۲۴ ماه خدمت نشوند تا پایان سال فرصت دارند خودشان را معرفی کنند.

وی افزود:مجردانی که تا قبل از سال ۹۴ خود را برای خدمت مقدس سربازی معرفی کردند شامل ۲۱ ماه خدمت می‌شوند و اگر در طول خدمت ازدواج کنند یا بچه‌دار شوند مشمول تسهیلات متاهلین نمی شوند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: آنهایی که متاهل هستند و فرزند دارند به خصوص کسانی که جزو مشمولان غایب محسوب می‌شوند بهترین فرصت این است که از مهرماه خود را معرفی کنند و از این تسهیلات استفاده کنند.

کمالی اظهار داشت: اگر متاهلین و فرزند‌داران تا قبل از ۹۴ خود را معرفی کنند خدمتشان ۲۱ ماه محسوب می‌شود و از تسهیلات متاهلین هم استفاده می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *