پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱

‫جودوکار ضربه فنی شده: غرورم شکست!‬

يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 382811
جودوکار وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان گفت: وقتی به خاطر شکست برابر قزاقستان فینال را از دست دادم غرورم شکسته شد و انگیزه‌ای برای برنز نداشتم.
به گزارش جهان؛ جواد محجوب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: جودو ورزشی سختی است و یک لحظه غفلت در آن دیگر فرصت جبران باقی نمی‌گذارد من هم در یک لحظه مقابل قزاقستان کنترل بازی را از دست دادم و باختم همین باعث شد تا بتوانیم برای کسب مدال نقره یا طلا بروم و غرورم شکست.

وی ادامه داد: از نظر من شکست قزاقستان کار سختی برای من نبود زیرا آماده بودم اما از این ورزشکار برای خودم کوه ساختم و همین باعث شد تا ببازم البته اگر ضربه فنی نمی‌شدم و فقط امتیاز عقب می‌افتادم به بازی برگشته و جبران می‌کردم.

محجوب افزود: بعد از باخت غرورم شکست و به قدری روحیه‌ام را از دست دادم که انگیزه برای کسب پیروزی برای مدال برنز نداشتم و به پنجمی قناعت کرد.

ملی‌پوش سنگین وزن جودو ایران در خصوص مبارزه‌های تیمی گفت: در مسابقات انفرادی و مبارزه مقابل کره از ناحیه مینسیک پا دچار آسیب‌دیدگی شدم و با دو آمپول خود را به رقابتهای تیم رساندم در رقابت‌های تیمی توان کسب مدال را داشتیم اما چون سعید ملایی اخراج شده بود و بهرامیان هم مجبور بود به جای ۶۰ در ۶۶ کیلوگرم مبارزه کند شرایطمان نسبت به سایر تیم‌ها متفاوت بود.

محجوب تاکید کرد: در این رقابت‌های خوبی شاهد پیشرفت جودو در آسیا بودیم کشورهای مانند ترکمنستان، چین، چین تایپه، ازبکستان بسیار قوی شده بودند و این نشان دهنده سختی این ورزش است.

جودوکار منهای ۱۰۰ کیلوگرم ایران که سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن را نیز به دست آورده بود اعلام کرد: اگر جودو بخواهد پیشرفت کند باید شرایط اردوهای تیم ملی تغییر کند ما نیاز به حریف تمرینی قوی داریم در بیشتر تمرینات ما فقط ۵ نفر بودیم و این تعداد زیادی نیست حضور در مسابقات برون مرزی بیشتر و اردوهای مشترک به جودوکاران ایران کمک خواهد کرد تا در مسابقات آتی نتایج بهتری بگیرند هر چند برای بازیهای آسیایی فدراسیون زحمات زیادی کشید و از آنها ممنون هستیم و شرمنده مردم شدیم اما کم نگذاشتیم امیدواریم بتوانیم در آینده جبران کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *