پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۴

دمشق:از حمله امریکا به "رقه" با خبر بودیم

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 381802
وزارت خارجه سوریه خبر داد که واشنگتن دمشق را در جریان حمله به «رقه» قرار داده است.
دمشق:از حمله امریکا به "رقه" با خبر بودیم
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه المیادین، وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل حمله به «رقه» را به اطلاع دمشق رسانده است.

دمشق همچنین اعلام کرد که آمریکا روز گذشته تصمیم خود برای حمله هوایی به مواضع داعش در خاک سوریه را به «بشار الجعفری» نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل ابلاغ کرده است.

فعالان سوری همچنین تأکید کردند که حملات هوایی آمریکا و کشورهای همپیمانش مواضع داعش و جبهه النصره و جیش المهاجرین را در منطقه مهندسین در حومه حلب هدف قرار داده‌اند.

این در حالی است که تا کنون اطلاعات رسمی بیشتری از این خبر منتشر نشده است اما فعالان سوری به شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داده‌‌اند که مواضع مهم داعش در الرقه سوریه مورد هدف حملات هوایی آمریکا قرار گرفته است.

«اسکای نیوز» همچنین اعلام کرده است که برای حمله به گروهک تروریستی داعش در رقه از موشک‌های «توماهوک» و پهپاد استفاده شده است.

سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه نیز اعلام کرده که بیش از ۲۰ تروریست داعش در این حملات کشته شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعيد110
Iran, Islamic Republic of
يادش به خير، يك شير زن در سالهايي كه لبنان اشغال شده بود، 278 آمريكايي اشغال گر و همدست صهيونيست هاي جنايتكار را به درك واصل كرد.
علی
United Kingdom
دمشق واکنش شدید برای حملات بعدی و تهدیدات جدی نشان دهد بی اقتداری باعث تشکیل کشوری مانند پاکستان می شود
ایران برای مقابله با حملات فرضی داعش با سوریه درخواست همکاری نظامی دهد و پدافندهای جدید خود را در آنجا مستقر و آنها را آزمایش کند. تولیدات جدید پهبادهای شناسایی و موشک انداز ، رادارهای نامحسوس و غیره قابل محک واقعی و عینی هستند. رصد مانور دشمن حیله گر وظیفه اصلی باشد. قدرت سنجی کنیم.
از استراتژی پیشگیرانه عقب نمانید لطفا
ائتلاف ، داعش ، تروریستهای سوریه و ... مانور آمادگی برای رویارویی مستقیم با ایران است
قاسمي
Iran, Islamic Republic of
درود به روان مردان بي ادعا
کوروش
Iran, Islamic Republic of
سلام . ایالات متحده تروریستی امریکا به وسیله یک نظام سرمایه داری اداره می شود هر جا که منفعت وسود ایجاد کند ویا کاهش هزینه از هیچ اقدام ضد بشری فرو گذاری نمی کند .مانند استفاده از سلاح های غیر متعارف و همچنین فروش و در اختیار قرار دادن ان به کشور های ضد بشری و تروریست پرور هم صنف خود مانند عربستان