شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۳

آیت الله جنتی: فتنه گران خط قرمز نظامند

سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 379502
دبیر شورای نگهبان در همایش ائمه جمعه سراسر کشور در مشهد گفت: فتنه و فتنه گران خط قرمز نظام هستند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر،‌ آیت الله جنتی با بیان اینکه از سال ۸۸ تاکنون گفته شده که فتنه، خط قرمز است و رهبر معظم انقلاب بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند، گفت: چطور است که هم‌ اکنون برخی این مهم را درک نکرده اند و از خط قرمز فتنه عبور کرده‌اند؟!.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه متاسفانه هم اکنون این خط در حال شکسته شدن است و به نظر می رسد راه برای حضور مجدد فتنه‌گران باز شده است، افزود: متاسفانه این افراد به صورت آشکار در جمع از ، فتنه و فتنه گران صحبت و حمایت می‌کنند.

آیت‌ الله جنتی با بیان اینکه فتنه‌گران خطر بزرگی نیستند، اما خطر کوچکی نیز به شمار نمی‌روند، تاکید کرد: خطر را باید دفع کنیم و در این زمینه باید اصحاب قلم و رسانه ورود پیدا کنند.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با سپاس از خداوند متعال بدلیل انجام موفقیت آمیز عمل جراحی مقام معظم رهبری گفت: خداوند را شاکریم که مقام معظم رهبری حالشان خوب است و عمل ایشان ساده و معمولی بود و به گفته تیم پزشکی طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجاهد
فتنه و فتنه گر را باید دادگاه صالحه تعیین کند و الا هر کس طرف مقابل را فتنه و فتنه گر میداند و این خودش تبدیل به فتنه ای دیگر خواهد شد
چنگیز
کدام فتنه؟؟؟؟؟؟؟؟
کاظم
به پسرتان هم سفارش کنيد