شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 8 Jun 2024
 
۰

حمله مسلحانه به مربی فلامنگو

شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 378938
سرمربی باشگاه فلامنگوی برزیل اعلام کرد زمانی که سوار بر اتومبیل شخصی‌اش به محل تمرینات این تیم می‌رفته با حمله مسلحانه سارقان مواجه شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، واندرلی لوکزامبورگو به تازگی مورد حمله دزدان مسلح قرار گرفته است. وی در مصاحبه با یک روزنامه برزیلی اظهار داشت: وقتی با اتومبیلم پشت چراغ قرمز توقف کرده بودم، یک سارق مسلح با موتور به کنارم آمد و با استفاده از اسلحه، ساعتم را به سرقت برد.

وی با بیان این جمله که «پس از این اتفاق تصمیم گرفتم به پلیس شکایت نکنم»، افزود: آن سارق اسلحه‌اش را روی صورتم گذاشت و به من گفت اگر ساعتم را بدون مقاومت تسلیمش کنم مرا نخواهد کشت!

مربی سابق رئال مادرید معمولاً با اتومبیل‌های مجهز به سیستم ضدگلوله و سرقت در خیابان‌های ریودوژانیرو تردد می‌کند اما این بار سوار بر اتومبیلی بوده که شیشه ضد گلوله نداشته است و به همین خاطر به راحتی از او دزدی شده است.

این در حالی است که در حین برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل چنین اتفاقاتی نه تنها برای فوتبالی‌ها بلکه برای هواداران این رشته هم رخ داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *