سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۴

احتمال معرفی محمدعلی نجفی برای وزارت علوم کم است

جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 378688
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره احتمال معرفی نجفی به عنوان وزیر علوم از سوی دولت گفت: احتمال معرفی نجفی برای وزارت علوم کم است.
احتمال معرفی محمدعلی نجفی برای وزارت علوم کم است
به گزارش جهان، قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم، گفت: تاکنون موردی به صورت مستند به ما اعلام نشده است.

وی درباره انتشار برخی اسامی در این زمینه گفت: اسامی مختلف، گمانه‌زنی‌های افراد است. دولت چیزی را رسما اعلام نکرده و بیشتر گمانه‌زنی است. آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز برخی اخبار منتشر درباره معرفی وی به عنوان وزیر علوم را تکذیب کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره معرفی محمدعلی نجفی به عنوان وزیر علوم، گفت: من خیلی به این مسئله فکر نمی‌کنم و احتمال کمی می‌دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تارینه
پست وزارت علوم لقمه بزرگ تر از دهنشه...ایشون از پس سمت قبلی اش هم بر نیومد ......
ص
سلام این بنده خدا مدرکش ارشده دکنراش رو نگرفت و با درجه مربی بازنشست شد.....یعنی تو این مملکت به این بزرگی یه دکتری پیدا نمیشه !!!!!
یعنی یه دکترم با این دولت نیست که توان وزیر شدن رو داشته باشه و فتنه گر نباشه!!!!
یعنی......
Netherlands
مجلس نباید در برابر حضور او به عنوان سرپرست هم سکوت کند با تذکر و حتی طرح سئوال از رئیس جمهور باید در برابر این قانون شکنی آشکار در به کار گیری افراد وابسته به جریان فتنه موضع گیری داشت
اگر صالحی بشود که خیلی خوب است
بهترین گزینه در دوران روحانی مچکریم می تونه باشه