سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

غارت گردشگران در ترکیه

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۶
کد مطلب: 376031
گردشگران در برخی شهرهای ترکیه باید مبلغی تا ۱۰ برابر بیشتر از استاندارد را برای صرف شام هزینه کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، گردشگران در برخی شهرهای ترکیه باید مبلغی تا ۱۰ برابر بیشتر از استاندارد را برای صرف شام هزینه کنند.

به گزارش حریت، محمود کوکادان، رئیس اتاق بازرگانی بادروم، یکی از شهرهای گردشگری ترکیه، اعلام کرده است صاحبان رستوران ها و کافه ها در بادروم سعی دارند تا طی یک تابستان ثروتمند شوند و در حال حاضر قیمت غذا در این شهر بسیار بالاتر از میزان استاندارد است.

گردشگران برای خرید دو بطری آب معدنی باید مبلغ هنگفت ۳۰ لیر ترکیه معادل ۱۵ دلار را پرداخت کنند که بسیار بالاتر از حد استاندارد است.

از سوی دیگر و بنا به اعلام این مقام ترک، این اقدام فروشندگان شهرهای گردشگری ترکیه، بزرگ ترین غارت جهان است و باعث فراری شدن گردشگران و عدم سفر مجدد آنها به ترکیه خواهد شد.

یک گردشگر انگلیسی که در بادروم حضور داشته است اعلام کرد، تنها برای صرف شام خود، همسر و سه فرندش بالغ بر ۱۸۵۰ لیر معادل ۸۵۰ دلار هزینه کرده است و برای خرید بستنی برای همین تعداد بیش از ۹۱ دلار هزینه کرده است که در مقایسه با گرانترین رستوران‌های لندن در انگلیس نیز هزینه بیشتری بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *