چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

حزب‌الله: داعش جایی در لبنان ندارد

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 374978
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه خون شهدای ارتش، لبنان را از یک فتنه مذهبی حفظ کرد، گفت: اگر تمامی داعشی‌ها از سراسر جهان جمع شوند جایی برای آن‌ها در لبنان وجود نخواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد: خون شهدای ارتش لبنان که در جنگ با تروریست‌ها ریخته شد، لبنان را از فتنه‌ای مذهبی که تکفیری‌ها سعی داشتند آتش ان را بیفروزند، نجات داد.

وی تاکید کرد: اتخاذ موضع ملی باید با توافق دولت و ائتلاف "۸ مارس" و "۱۴ مارس" برای تقویت موضع ارتش صورت بگیرد و باید موضع سیاسی و مردمی آشکاری برای حمایت از ارتش در جنگ با تروریست‌ها اتخاذ کرد. همچنین باید ارتش را برای مقابله با تروریست‌ها به سلاح‌های پیشرفته مجهز کرد.

قاووق خاطرنشان کرد: هرگونه سهل انگاری در حمایت از ارتش، سهل انگاری در حق وطن و سرنوشت آن است. در چنین مرحله‌ای همگان باید بدانند تا زمانی که یک نظامی یا نیروی پلیس در بازداشت تکفیری‌ها و تروریست‌ها باشد، آزادی و حاکمیت در لبنان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ارتش لبنان حق دارد بدون هیچ قید و شرطی به تعقیب تروریست‌ها بپردازد و حق دارد برای آزاد کردن اسرای خود از چنگال تروریست‌ها به هر ابزاری متوسل شود. در مرحله کنونی باید جلوی تحریکات مذهبی و اختلافات سیاسی را بگیریم.

قاووق اظهار داشت: کسانی که به تحریک مذهبی می‌پردازند همان کسی هستند که به تروریست‌ها خدمت می‌کنند اما این مساله موضع ما را تغییر نمی‌دهد و ما همواره به مسئولیت خود در دفاع از وطن و ملت خود عمل می‌کنیم و جهان شاهد این خواهد بود که مقاومت در لبنان بر اسرائیل پیروز شده و خواهیم دید که مقاومت از پیروزی بر تروریسم ناتوان نخواهد بود.

وی تصریح کرد: حتی اگر تمامی داعشی‌ها از تمامی نقاط جهان جمع شوند هیچ گونه جایی برای آن‌ها در لبنان وجود نخواهد داشت و لبنان میدان شکست و خواری آن‌ها خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *