جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۲

یک‌هفته حقوق‌اعضای‌شورای‌شهر برای‌غزه

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 373706
در جلسه امروز شورای شهر تهران اعضا برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کرده و یک هفته از حقوق خود را برای کمک به مردم غزه اختصاص دادند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، جنایات غزه و کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع آن، هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران را تحت تاثیر قرار داد، به گونه‌ای که اعضا با چفیه در جایگاه خود حضور یافتند.

رحمت‌الله حافظی - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود بیانیه‌ای درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قرائت کرد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز طی نامه‌ای به رئیس شورای شهر اعلام کردند برای حمایت از مردم غزه و ایجاد حرکت عمومی در جامعه و در راستای حمایت عملی و جمع‌آوری هدایای شهروندان به میزان یک هفته از حقوق خود را به این منظور اختصاص می‌دهند.

اعضا همچنین طی نامه‌ای آمادگی خود را برای اعزام به غزه اعلام نمودند.

احمد مسجدجامعی - رئیس شورای شهر تهران در سخنانی با اشاره به امضا شدن پرچم فلسطین توسط اعضای شورا در آخرین جلسه شورا پیش از تعطیلات تابستانی، گفت: این پرچم را در دیداری به سفیر فلسطین هدیه کردم و مذاکراتی برای همکاری با شهرهای در معرض آسیب با سفیر فلسطین داشتم.

وی با بیان اینکه سفیر فلسطین تصویری از این کشور و یک نمونه چفیه به شورا هدیه داد، افزود: چفیه‌هایی که امروز بر گردن اعضای شورای شهر است، نشانه همدلی و همکاری شورای شهر با مردم غزه و فلسطین و احترامی است به هدیه‌ای که سفیر فلسطین به ما داده است.

به علاوه عبدالحسین مختاباد - رئیس کمیته هنری شورای شهر نیز اعلام کرد: کنسرتی برگزار خواهد کرد و عواید آن را به مردم غزه اختصاص خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حقوق یک هفته چقدر میشه
مگه شورای شهر تهران هفته ای حقوق میگیرند؟ ببین چقدر حقوق میگیرند که از حقوق یک هفته ای خودشون صرفنظر کردند!!!