يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

مرگ جوان بی احتیاط در هنگام تعمیر کولر

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 373628
مرگ جوان بی احتیاط در هنگام تعمیر کولر، حادثه گوشت کوب برقی برای یک زن و مرگ راننده میانسال زیر خودرو از جمله اتفاقات و حوادث 24 ساعت گذشته بوده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، راننده خودروی باری ایسوزو پس از اینكه كنترل خودرو را از دست داد با تیر چراغ برق كنار بزرگراه برخورد كرد و در حاشیه بزرگراه آزادگان و در جوی آب به حالت نیمه واژگون قرار گرفت. شاهدان در تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست كمك كردند كه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت ۱۵:۱۶ دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه ۴۷ را به مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، نرسیده به خروجی فدائیان اسلام اعزام كرد.

حمیدرضا نصرتی فرمانده آتش نشانان اعزامی با اشاره به این که راننده بدون هیچ آسیبی از این کامیونت خارج شده بود، گفت: آتش نشانان پس از قطع جریان برق خودرو اقدام به رفع نشت سوخت از باک آن كردند و پس از جابجایی این کامیونت به وسیله جرثقیل راهنمایی و رانندگی منطقه و انتقال به پاركینگ، محل حادثه را برای جلوگیری از حوادث احتمالی پاکسازی کردند.

بی احتیاطی بانوی خانه دار در استفاده از گوشت کوب برقی، گیرکردن دست راست وی را درون این وسیله آشپزی در پی داشت. ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۲۳:۵۳ شب گذشته بلافاصله زنگ ایستگاه ۶ و گروه امداد و نجات ۴ را به صدا درآورد و آتش نشانان بلا فاصله به سوی میدان تجریش، بیمارستان شهدا تجریش حرکت کردند.

بهمن رضایی نیا فرمانده آتش نشانان اعزامی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد انگشت اشاره دست راست یک خانم ۴۷ ساله به نام مرضیه-ح بر اثر بی احتیاطی هنگام کار با گوشت کوب برقی، داخل آن گیر کرده و با درد و خونریزی شدیدی همراه بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه نجات در حضور عوامل بیمارستان به صورت کاملا ایمن دست فرد آسیب دیده را از گوشت کوب برقی خارج کرده و تحویل پزشکان دادند.

مرگ راننده میانسال زیر خودرو

ساعت ۲۳:۳۸ شب گذشته به دنبال تماس های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن یک راننده زیر یک دستگاه وانت پیکان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه ۸۸ را به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت خیابان آفریقا، کوچه مهیار حرکت کردند.

محمد علی گودرزی رییس ایستگاه ۸۸ که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد راننده یک دستگاه وانت پیکان به نام محمدرضا-م ۶۲ ساله به علت نامعلوم در زیر خودروی خود گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از جک های هیدرولیکی مرد میانسال را از زیر خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ وی توسط آنان تایید شد.

مرگ جوان بی احتیاط در هنگام تعمیر کولر

با مراجعه همسایگان به منزل جوان ۲۵ ساله و عدم پاسخگویی وی، همسایگان در تماس با سامانه ۱۲۵ این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه صبح امروز آتش نشانان ایستگاه ۸۳ را به فلكه چهارم خزانه عباسی، كوچه حسینی اعزام كرد.

سعید مهدی جوشقانی رئیس ایستگاه ۸۳ كه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار داشت: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز منزل در حضور عوامل انتظامی درب منزل مسکونی را بازکردند كه متاسفانه با پیكر بی جان جوانی ۲۵ ساله بنام علی-ر روبرو شدند.

وی ادامه داد: بنابر نظر عوامل اورژانس مرد جوان هنگام تعمیر كولر آبی در بالكن دچار برق گرفتگی شده و در دم فوت كرده بود که آتش نشانان پس از انتقال جسد این جوان به مكانی امن پس از ایمن سازی منزل، محل را تحویل عوامل انتظامی دادند و به ماموریت خود پایان دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *