سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۵

خبری خوش درباره مسکن مهر

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 373578
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از تکمیل و واگذاری تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان سال آینده خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید محمد پژمان با بیان اینکه ارائه تسهیلات ارزان قیمت و آماده سازی زیرساخت های مسکن مهر به عهده دولت بود، گفت: این اقدامات تاکنون به شیوه مناسبی انجام شده است.

وی با اشاره به ایکه برخی نواقص اجرای این طرح نیز به سازندگان گوشزد شده و در حال پیگیری است، اظهار داشت: هم اکنون تعداد زیادی مسکن مهر در برخی نقاط کشور مانند چهارمحال وبختیاری ساخته شده که فاقد متقاضی است و مجریان و صاحبان برخی واحدهای درحال ساخت نیز انگیزه ای برای اتمام کار ندارند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، تصریح کرد: در اجرای طرح های طرح مسکن مهر، دولت در برخی استان ها با مازاد عرضه بر تقاضا مواجه است. معاون وزیر راه و شهرسازی در زمینه تامین مسکن اقشار کم درآمدی که از هرگونه تسهیلاتی بی بهره اند هم گفت: بهتر است، ابتدا وضع مسکن مهر در کشور مشخص شود و به نقطه مطلوب برسد تا بتوان به وضع دیگر اقشار بی مسکن رسیدگی و برای آنان برنامه ریزی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واگذاری مسکن مهر تا پایان سال 94 خبر خوشی است؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
در حالی که قرار بود قبل از پایان 93 تحویل شود
کجاش خبر خوش است قرار بود امثال خانه دار شویم
مستاجر
خدایا همه مستاجر ها رو نجات بده....
علی
باسلام قراربود درپایانسال92یا 93 تمام کسانی که درخواست مسکن مهر داشتند ارزوشان براورده شود ولی باعدم مدیریت ودستهای پنهان بعضی از دلالان از خده بیخبرورانت خواران وفاسدین اقتصادی ومفت خورها ارزوی مستاجران براورده نشده خدا لعتتشان کند انشااله یا علی مدد