شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

مک‌کین: واشنگتن اسرائیل را تنها نمی گذارد

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 373237
سناتور آمریکایی تأکید کرد اسرائیل هرچه نیاز داشته باشد آمریکا تأمین خواهد کرد و واشنگتن اسرائیلی ها را تنها نخواهد گذاشت.
به گزارش جهان، واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره خبر داد ، مجلس سنای آمریکا پیش نویس قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن ۲۲۵ میلیون دلار برای تقویت سامانه ضد موشکی گنبد آهنین اسرائیل اختصاص داده خواهد شد.سناتور جان مک کین گفت تقویت سامانه گنبد آهنین یک نیاز ضروری است .مک کین گفت:« انبار موشک های اسرائیلی در حال پایان است و قدرت آنان تحلیل رفته است هزاران موشک وجود دارد که امکان دارد از غزه شلیک شود در نتیجه بایدگامی عملی برداشت اسرائیل نیاز ضروری دارد و نمی توان یک ماه یا پنج هفته دست روی دست گذاشت و به اسرائیلی ها کمک نکرد. باید انبارهای موشک های گنبد آهنین را تقویت کرد. وی گفت رئیس جمهور به ملت اسرائیل پیام خواهد داد که ما در کنار آنها هستیم و از آنان حمایت خواهیم کرد و هرچه نیاز دارند را تأمین می کنیم تا از خودشان دفاع کنند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اين عوضي مدت هشت سال جنگ تحميلي مگه به صدام بي شرف كمك نكردند چه غلطي كردند سلاح ايمان بر همه سلاحها پيروز است