چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

این رهبران عرب در لیست ترور اسرائیل

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۱
کد مطلب: 369579
روزنامه «معاریو» در خبری تصویر و اسامی رهبران حماس را که در لیست ترور رژیم صهیونیستی هستند منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه «معاریو» در خبری تصویر و اسامی رهبران حماس را که در لیست ترور رژیم صهیونیستی هستند منتشر کرد.

 «معا» نوشت، پس از تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ موشکی مقاومت تهدیدات این رژیم خطاب به حماس و دیگر گروههای مقاومت افزایش یافته است «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی ضمن تاکید بر تشدید حملات اعلام کرده‌اند که حماس بهای سنگین حملاتش را خواهد پرداخت.


در همین راستا روزنامه «معاریو» خبری تحت عنوان «بانک اطلاعات» منتشر کرد و تصاویر و اسامی چند تن از رهبران و فعالان حماس که هدف ترور هستند، اعلام کرده است این روزنامه نوشته است که از زمان شروع بمباران هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی این رژیم صهیونیستی به دنبال ترور این رهبران بوده است و دستوراتی در مورد عدم تحرک علنی در این زمینه برای تمام فرماندهان میدانی و نظامی صادر شده است.

فعالان حماسی که معاریو در لیست ترور رژیم صهیونیستی اعلام کرده «یحیى سنور»، «محمد ضیف»، «رائد العطار»، «روحی مشتهى»، «مروان عیسى» و اسماعیل هنیه هستند.

حملات رژیم صهیونیستی در دومین روز حمله به نوارغزه تا این لحظه بیش از ۳۰ شهید و بیش از ۲۹۰ نفر مجروح بر جای گذاشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسراييل بزرگترين تروريست جهان وبزرگترين جنايتكار برعليه مردم مسلمان است.