سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

تشریح آخرین وضعیت بیماری «احمد عزیزی»

سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 369334
خواهر احمد عزیزی از بازگشت وضعیت این شاعر به روند عادی خبرداد و گفت: مدتی بود احمد به شدت بی قرار شده بود و علائم حیاتی‌اش تغییر منفی داشت، حدود یک هفته با داروهای تزریقی به وضعیت عادی برنگشت اما دو سه روزی است بی‌قرار‌ی‌ها عادی شده است.
به گزارش جهان، زینب عزیزی خواهر احمد عزیزی شاعر کشورمان در گفت‌وگو با فارس پیرامون آخرین وضعیت این شاعر اظهار داشت: چند وقت پیش متوجه شدیم هنگام غذا خوردن فشار احمد تاحدی بالا می‌رود و بی‌قرار می‌شود و وضعیت او با مشکلاتی همراه است.

وی با تاکید بر اینکه احمد پیش از این عفونت‌هایی داشت که مشکل ساز شده بود، افزود: پس از بروز مشکلاتی با آندوسکوپی متوجه خراش معده شدیم، حتی عکس رنگی هم گرفته و بلافاصله درمان را اغاز کردیم، که اکنون درمان جواب داده و وضعیت ثابت است.

خواهر این شاعر با بیان اینکه بعد از مشاوره گوارشی و آندوسکوپی مشخص شد در معده و اثنی‌عشر احمد تعدادی خراش وجود دارد که احتمالا ناشی از مصرف زیاد داروها بود، توضیح داد: برای حفظ سلامتی غذاهای خشک را نمی‌تواند بخورد، زیرا به شدت بی قرار شده بود و علائم حیاتی‌اش تغییر منفی داشت، حدود یک هفته با داروهای تزریقی به وضعیت عادی برنگشت اما دو سه روزی است بی‌قرار‌ها عادی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *