پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۴

عبدالله عبدالله نتایج انتخابات را نپذیرفت

سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب: 369229
خبرگزاری رویترز اعلام کرد:عبدالله عبدالله نتایج انتخابات افغانستان را نپذیرفته است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری رویترز دقایقی پیش گزارش داد، عبدالله عبدالله، نامزد ریاست جمهوری افغانستان، نتایج این انتخابات را رد کرده و آن را "کودتا" توصیف کرد. گفتنی است، رییس کمیسیون عالی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در نشستی خبری اعلام کرد: "اشرف غنی احمد زی" با کسب ۴ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۸۸۸ رای معادل ۵۶ درصد آراپیشتاز دور دوم انتخابات است.

"عبدالله عبدالله" دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان با کسب ۳ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۶۳۹ رای معادل ۴۳ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

خاطر نشان می‌شود در دور اول انتخابات ریاست جمهوری افغانستان "عبدالله عبدالله" ۴۵ درصد آرا و "اشرف غنی احمد زی" ۳۱ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبالله خاكي
اگر در انتخابات افغانستان تقلب بوده يا نه كاري ندارم .چون بحق يا ناحق يكي برنده وديگري بازنده است وتاوان دروغ وتقلب در قيامت داده مي شود. اما روي سخنم به مهندس موسوي جليل قدر!!وشيخ بزرگ كــروبي !! است چون نمي شود دو نفر در رياست جمهوري حقشان پايمال شده!! با وساطت استاد مطهري! يكي از آنها كنار رود تا طرفدارن پر وپا قرص منادي تقلب از زير طعن كه رياست جمهوري دوقلو نمي شود در آيند!!! مثلا از حصر درآمديد! دسته گل گردن كدامتان بندازيم!!!! سياسيون مدرك بالا! طرفداران پروپا قرص! خارج رفتگان مفسر! اگر من مخلفتان باشم حرفم به نفع شماست.واگر طرفدارتان باشم حقم نيست بدانم كانديداي محبوبم مهندس جونـــــه يا آقا شيخ !!!!
حالا بگید فتنه در افغانستان شروع شد.
Iran, Islamic Republic of
یعنی این هم فتنه گر شد و اسرائیلی و...؟
جاودانی
آغاز بحرانی تازه در افغانستان و تلاش آمریکا برای فرستادن تروریستهایی از نوع داعش به آن کشور و نهایتاً محاصره ایران توسط این گروه از اهداف بحران انتخاباتی آمریکاست