شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۶
۱۳
محمد ودود حیدری ابراز امیدواری کرد:

برخورد با آقازاده‌های متهم سرعت بگیرد

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 365406
مدیر مسئول سابق روزنامه جوان با تشریح روند شکایت مهدی هاشمی از خود و تبرئه اش در دادگاه دیروز،گفت: همه باید در پیگیری پرونده‌های ویژه به قوه قضائیه کمک کنند و امیدواریم روند برخورد با آقازاده‌های متهم سرعت بیشتری بگیرد.
برخورد با آقازاده‌های متهم سرعت بگیرد
به گزارش جهان،‌ محمد ودود حیدری مدیر مسئول سابق روزنامه جوان با اشاره به مجرم شناخته‌نشدن خود از سوی دادگاه مطبوعات به دنبال شکایت مهدی هاشمی گفت: پیش از انتخابات سال 92 که مهدی هاشمی از سفر 3ساله خود به کشور بازگشت، روزنامه جوان تحلیلی را در جهت بصیرت افزایی و بصیرت‌بخشی به بدنه عمومی جامعه در خصوص بازگشت وی و نوع ارتباطی که می‌توانست ایجاد شود، داشت.
 
وی افزود: بعد از فتنه 88 رسالت یک رسانه انقلابی این است که اجازه ندهد تا موضوعات فتنه و لایه‌های عمیق آن به فراموشی سپرده شود. فتنه 88 به اندازه‌ای عمیق بود که یک رسانه انقلابی باید با هوشمندی آن و سلسله اتفاقات بعد از آن را رصد کند تا بتواند رسالت خود را به انجام برساند.
 
مدیر مسئول پیشین روزنامه جوان اظهار داشت: در ایام قبل از انتخابات 92 که در واقع اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از این ماجراها بود، حساسیت‌ها به اندازه‌ای بود که ورود مهدی هاشمی بعد از 3سال به کشور بدون پاسخگویی به اتهامات خود می‌توانست بستر شکل‌گیری مباحث سیاسی شود اما پس از تحلیلی که روزنامه جوان در آن زمان در مورد بازگشت مهدی هاشمی ارایه کرد، مورد شکایت وی قرار گرفت.
 
حیدری خاطرنشان کرد: پس از حضور در دادگاه و ارایه دلایل و مستندات و دفاعیات عنوان کردیم ما هیچ گونه غرض‌ورزی شخصی با کسی نداریم اما در جهت انجام رسالت مطبوعاتی به عنوان یک رسانه انقلابی پرداختن و تحلیل این موضوع و انتشار و ارایه آن به جامعه را از وظایف اصلی خود می‌دانیم.
 
وی افزود: امیدواریم روند برخورد با پرونده‌های آقازاده‌های متهم سرعت بیشتری بگیرد و امیدواریم در جهت حفظ منافع نظام اسلامی قدم‌های بزرگتری برداشته شود.
 
مدیرمسئول سابق روزنامه جوان اظهار داشت: بنده معتقدم در برخورد با پرونده‌های ویژه باید همه به قوه قضائیه کمک کنند چرا که این اقدام باعث جلب اعتماد بیشتر بدنه عمومی جامعه خواهد شد.
 
حیدری خاطرنشان کرد: پرداختن به پرونده‌های ویژه موضوعی‌ست که همیشه قوه قضائیه برای پرداختن به این پرونده‌ها در مضان مطالبه بوده و خدا را شکر می‌کنیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که بساط عدالت قوه قضائیه در آن گسترده است.
 
وی افزود: قوه قضائیه می‌تواند با پرداختن به پرونده‌های ویژه در جهت جلب اعتماد عمومی در  کشور گام‌های بزرگی را بردارد و شاهد این مثال نیز پرونده فساد اقتصادی 3هزار میلیاردی بود که اعدام مه‌آفرید خسروی را به همراه داشت.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما که خیلی وقته منتظریم
مگر مستا جر حقی به گردن صاحب خانه دارد با کدام قانون و با کدام باور ،کی باید کی را محاکمه کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این کار نیاز به یک وحدت همگانی دارد
ما هم منتظریم
جوانان ایرانی به پاخیزید تا با این فسادها مقابله کنیم
شما؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
ملت هم منتظر محاکمه این آقازاده خاص می باشد البته اگر .... از باباجانش نترسد؟؟
مریم
تا کنون که پدرش قبول نداشته که آقازاده اش فتنه گر است اگر قبول کرد شاید اجازه دهد که رسیدگی شود
ایرانی
خداوند شر این خاندان را به خودشان سرازیر بفرماید ...الهی امین.
کریمی
در دنیای وارونه جای متهم و مدعی عوض میشود !!!!!!!!
حامد
خدایا شر این فتنه ی ا.... رو از سر مملکت ما خلاص کن!
برخورد ميكنه نگران نباشيد امسال نه سال ديگه نشد 3 سال ديگه نشد اون دنيا كه هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
از خود قیاساتی کنی مر خیال محض را ذاتی کنی