چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

چشم استاد مشایخی بهبود یافت

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب: 364884
چشم چپ استاد جمشید مشایخی که به مقتضای سن و سال‌های گذر عمر مبتلا به «آب مروارید» شده بود، با اقدام درمانی وزیر بهداشت بهبود یافت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید حسن هاشمی با اشاره به اینکه امروز، همزمان با عید بزرگ ولادت منجی عالم، حضرت مهدی (ع) به عنوان یک پزشک تلاش کردم آرامش را به چشمان جمعی از هموطنان بازگردانم تا انشاءالله بهتر ببینند، بهتر درک کنند و از زندگی بیشتر لذت ببرند، عنوان کرد: در این میان استاد جمشید مشایخی نیز حضور داشت؛ چشم چپ به مقتضای سن و سال‌های گذر عمر مبتلا به «آب مروارید» شده بود که با لطف خداوند عافیت حاصل گشت.

وزیر بهداشت در ادامه بیان داشت: استاد لطف کرده، نامه‌ای به خط خوش نگاشته، به دستم دادند که در آن باز هم رد پای عشق‌شان به حضرت حافظ نمایان بود. مرقوم فرموده بودند چند شب پیش در خلوت تنهایی دو بیت از خواجه شیراز در ذهن‌شان نقش بسته بود که نوشتن و دیدن و شنبدن همان‌ها ما را بس، قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق / چو شبنمی است که بر بحر می‌کشد رقمی و بیت دوم: تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد / وجود نازکت آزرده گزند مباد.

هاشمی در پایان عنوان کرد: امیدوارم خداوند مهربان بنده و همکارانم را در راه خدمت به کشور امام زمان (عج)، اعتلای نام ایران بزرگ، تدبیر در حال مردم عزیز این دیار کهن و تلاش در راه سامان امور بهداشت و درمان یکایک هموطنان یاری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *