سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۱

تجلیل از جانبازان بازنشسته شهرداری تهران

يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 364042
همایش تجلیل از جانبازان بازنشسته شهرداری تهران، به همت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در هتل بزرگ شهر برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومي سازمان بازنشستگي شهرداری تهران، در آیین تجلیل از جانبازان بازنشسته شهرداری تهران، دکتر محمد علی داریانی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران،مصطفی منتظرالمهدی،مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و جمعی از جانبازان و ایثارگران بازنشسته شهرداری تهران حضور داشتند.

در این مراسم، دکتر محمد علی داریانی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ابلاغ سلام و قدردانی شهردار تهران، از زحمات بازنشستگان بویژه جانبازان بازنشسته، تقدیر و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با ارائه خدمات مناسب، قدردان تلاش های همکاران جانباز باشیم.

وی از تلاش های مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در ایجاد رویکرد تکریم بازنشستگان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این روند و برگزاری این همایش ها در سالهای آتی با رونق بیشتری ادامه یابد.

مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران نیز طی سخنانی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات شایسته به بازنشستگان و بویژه عزیزان جانباز اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در بحث رسیدگی به امور جانبازان در قیاس با سایر سازمان ها پیشی گرفته است و نوع خدمات و برنامه های متفاوت تری را به جانبازان و ایثارگران ارائه می کند.

وی فعالیت در حیطه مسائل اقتصادی و درآمدزایی را از برنامه های کلیدی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در سال ۹۳ عنوان کرد و افزود: طی دو سال اخیر، زیرساخت های مناسب اقتصادی برای حرکت در این مسیر بنا نهاده شده که امیدواریم امسال، شاهد ارتقاء سرمایه بازنشستگان باشیم.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، ارائه ۶ سبد کالا به بازنشستگان را از جمله اقدامات این سازمان در سال گذشته دانست و گفت: ما کمک های غیرنقدی را به منظور پیشتیبانی از بازنشستگان در قالب سبد کالا ارائه داده ایم؛ به صورتی که در سال جاری نیز در اولین مرحله، ۸ هزار سبد کالا، شامل بسته پروتئین با تاکید بر گوشت سفید و ماهی به درب منازل بازنشستگان تحویل داده شده و اقدامات لازم برای توزیع بسته های دیگر در سایر ایام سال، نظیر ماه مبارک رمضان، نیز صورت گرفته است.

وی از راه اندازی تورهای یکروزه گردشگری از اماکن مختلف تفریحی شهر نهران شامل بازدید از باغ پرندگان، برج میلاد، باغ موزه دفاع مقدس و ... به عنوان برنامه های آتی این سازمان یاد کرد که با اولویت جانبازان بازنشسته اجرا می شود.

منتظرالمهدی، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بازنشستگان، برپایی مسابقات قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های آتی این سازمان ویژه بازنشستگان شهرداری تهران نام برد.

در پایان این همایش تعدادی از جانبازان بازنشسته شهرداری تهران نقطه نظرات، پیشنهادات و خواسته های خود را مطرح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نمیدونم این سایت جهان نیوزه یا سایت قالیباف. بابا خود قالیباف هزارتا سایت و روزنامه داره