چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

خواست مادورواز مخالفان برای ادامه مذاکرات

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب: 363453
رئیس‌جمهور ونزوئلا از اپوزیسیون خواست مذاکراتی را که بر پایه صلح، ثبات و یکپارچگی سیاسی است، رها نکنند.
به گزارش جهان به نقل از  فارس در آمریکای لاتین، «نیکلاس مادورو»، رئیس جمهور ونزوئلا از طریق برنامه رادیویی (ارتباط با مادورو) خطاب به اپوزیسیون اعلام کرد: نمی‌خواهید به مذاکرات ادامه دهید؟ آیا فکر می‌کنید می‌توانید کسی را به انجام کاری مجبور کنید؟

مادورو در این برنامه رادیویی اعلام کرد: هدف من از مذاکره با نمایندگان حزب میز وحدت دموکراتیک ونزوئلا بحث در مورد مسائل مهم کشور است نه هر گفت‌و‌گویی.

رئیس جمهور ونزوئلا از اپوزیسیون خواست تا مذاکراتی را که بر پایه بحث دموکراتیک، گفت‌و‌گوی صادقانه و شفاف است را ترک نکنند.

مادورو همچنین افزود: آمریکا همیشه در امور داخلی ونزوئلا دخالت کرده و در سال ۲۰۰۲ نیز تلاشی نافرجام برای طرح‌ریزی یک کودتا به منظور سرنگونی دولت وقت ونزوئلا داشته است.

وی ادامه داد: اکنون که من ریاست جمهوری ونزوئلا را پس از فوت «هوگو چاوز»، رئیس جمهور محبوبمان برعهده دارم از آمریکا می‌خواهم تا انگیزه خود را از تامین مالی اپوزیسیون و ترویج خشونت در ونزوئلا توضیح دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *