دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰

جانبازی که 120 بار عمل جراحی شد

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 363131
سید حسن رسول‌زاده اوره جانباز 70 درصدی که 120 بار مورد عمل جراحی قرار گرفت و امروز در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان نطنز و بادرود به بیان برخی از خاطراتش پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری فارس از نطنز، به بهانه میلاد قمر بنی‌هاشم و روز جانباز ظهر امروز جمعی از مسئولان شهرستان نطنز و بادرود به دیدار تعدادی از جانبازان رفتند، در یکی از این دیدارها، دیدار با جانباز ۷۰درصد سید حسن رسول‌زاده اوره بود که در ابتدای دیدارش گفت: همه باید گوش به فرمان آقا باشیم و اگر در مسیر مقام معظم رهبری حرکت کنیم هیچگاه شکست نخواهیم خورد.

وی در ادامه به بیان خاطرات شیرین دوران دفاع مقدس و جانبازی پرداخت و افزود: توفیق حضور کامل در چهار عملیات مهم محرم، رمضان، والفجر۸ و خیبر را داشته‌ام و در سال ۶۷ بعد از عملیات مرصاد با انفجار در منطقه عملیاتی از ناحیه صورت، دست و شکم مجروح و دچار سوختگی شدید شدم.

این جانباز در مورد توسل و شفا یافتن از ائمه هدی گفت: بعد از مجروحیت شدید که سبب ریختن تمامی گوشت صورتم و قطع کامل انگشتان دستم شد، پزشکان به طور کامل از زنده بودن قطع امید کردند، اما یک شب در عالم رویا به حرم بی بی حضرت معصومه رفتم و کنار ضریح دخیل بستم، ناگهان خود را مقابل بی بی دیدم و خواسته خود را مطرح کردم و بی بی عنایتی کرده و فرمودند شما شفا گرفتی و خوب می‌شوی، فردا صبح وقتی پزشکان به بالینم آمدند تعجب کرده که جانی تازه گرفته‌ام و برایشان غیر قابل باور بود.

این جانباز ۷۰درصد که هم اکنون دهیار روستای اوره نطنز نیز هست در ادامه گفت: از آن روز به مدت هفت سال درمان من در خارج و داخل کشور ادامه پیدا کرده و ۱۲۰ بار تحت عمل جراحی قرار گرفته‌ام.

وی در مورد پدر مرحومش نیز چنین اظهار کرد: پدرم مداح بود و علاقه شدیدی به امام خمینی داشت و در روز ۱۴خرداد سال ۶۸ وقتی در کنار تخت من در بیمارستان بود با شنیدن خبر رحلت جانگداز امام و از شدت فشار و سنگینی داغ امام راحل از دنیا رفت.

رسول‌زاده در پایان از زحمات همسرش تقدیر و تشکر کرد و گفت: تنها خواسته از مردم این است که همیشه در خط ولایت باشند.

به گزارش فارس، به مناسبت روز جانباز امام جمعه شهرستان نطنز و بادرود و جمعی از روسای ادارات با حضور در منازل جانبازان از ایشان تجلیل کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *