پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱

تجمع‌مقابل دفتر رئیس‌دانشگاه شهیدبهشتی

يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 358506
اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به دلیل اقدامات خلاف قانون ریاست این دانشگاه در برگزاری انتخابات این انجمن در مقابل دفتر ریاست دانشگاه تجمع کردند.
به گزارش جهان، یکی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با فارس، پیرامون تجمع اعتراضی اعضای انجمن اسلامی درمقابل دفتر ریاست دانشگاه گفت: ما که از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی هستیم می‌خواهیم بصورت قانونی برای انتخابات نامزد شویم، اما ریاست دانشگاه مانع این کار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان جدیدی که می‌خواهند نامزد انتخابات انجمن اسلامی شوند، با توجه به اینکه عضو انجمن نبودند، بصورت قانونی نمی‌توانند نامزد شوند چراکه قانون می‌گوید دانشجویانی که می‌خواهند نامزد انتخابات انجمن اسلامی شوند باید در ۶ ماه گذشته عضو انجمن باشند درحالیکه این افراد چنین وضعیتی ندارند.

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی در پایان گفت: حال ریاست دانشگاه و اعضای شورای نظارت بدنبال تغییر این قانون هستند تا بتواند طیف مدنظر خود را در شورای مرکزی روی کار بیاورد. ما نیز بخاطر اعتراض به این روند در مقابل دفتر ریاست دانشگاه تجمع کرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *