دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

هشدار لاریجانی به مسئولین دانشگاه آزاد

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 353857
رئیس مجلس گفت: تربیت بیش از اندازه نیروی انسانی باعث صدمه به روحیه فارغ التحصیلان و همچنین افزایش بیکاری می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و معاونین و مدیران ارشد این دانشگاه بعد از ظهر امروز با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ملاقات کردند.
 
در این دیدار لاریجانی ضمن تشکر از زحمات مسئولان این دانشگاه و نقش آنان در توسعه کمی و کیفی فضای آموزشی، خاطرنشان کرد: رویکرد علمی دانشگاه باعث بالا رفتن سطح علمی کشور می‌شود،‌ اما باید متناسب با نیازهای کشور،‌ نیروی انسانی تربیت کرد.
 
وی افزود: رشد کمی به تنهایی کافی نیست و کیفیت و کمیت باید در کنار هم باشد و از طرفی تربیت بیش از اندازه نیروی انسانی باعث صدمه به روحیه فارغ‌التحصیلان و همچنین افزایش بیکاری می‌شود.
 
لاریجانی با اشاره به لزوم پیوند میان دانشگاه با مراکز صنعتی و تولیدی،‌ اظهار داشت: در سایر کشورها خیلی از روسای دانشگاه‌ها از مراکز صنعتی پروژه می‌گیرند و همین امر به اهداف دانشگاه آزاد که می‌خواهد وابستگی‌اش به شهریه دانشجویان را کاهش دهد،‌ کمک شایان توجهی می‌کند.
 
رئیس مجلس اقدام مسئولان دانشگاه آزاد را برای خروج از تمرکز و استفاده از افراد بیشتر در تصمیم‌گیری‌ها را کاری ارزنده دانست که باعث استفاده از اندیشه‌های بیشتر و نزدیکتر شدن دانشگاه به اهدافش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *