کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به جای دیدار با فتنه‌گران به فکر مشکلات مردم باشید

18 فروردين 1393 ساعت 13:28

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مردارهای سیاسی با تنفس مصنوعی احیا نمی شوند و وزرای اقتصادی و فرهنگی بجای دیدار با فتنه‌گران به فکر گره‌گشایی از مشکلات مردم و عرض اندام در عرصه اقتصاد و فرهنگ باشند.


به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، محمد ودودحیدری مسئول سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به دیدار چند تن از وزرا و اعضای هیات دولت یازدهم با یکی از سران فتنه گفت: در سالی که با درایت رهبر معظم انقلاب حرکت جهادی در مسیر فرهنگ و اقتصاد است، نباید شاهد دیدار وزرای مرتبط با این عرصه‌ها با افرادی باشیم که نه در عرصه فرهنگ و نه در عرصه اقتصاد کارنامه درخشانی دارند.

حیدری این دیدارها را در راستای اهداف سیاسی و جناحی و خروج از اعتدال دانست و افزود: برای جریان مومن و انقلابی کشور هنوز مشخص نیست که این دیدارها در راستای چه هدفی و با چه منظوری صورت می‌پذیرد؟ دیدار با افرادی که نقشی پررنگ در راه اندازی فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند و در زمان مسئولیت خویش در حوزه فرهنگ و اقتصادی که یکی از دغدغه‌های اصلی نظام و رهبری بوده‌است، نه تنها موفق نبوده‌اند بلکه در آسیب‌های فرهنگی به کشور سهیم بوده‌اند، چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد؟

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با تذکر به هیأت دولت در مورد این گونه حرکات مشکوک سیاسی افزود: باید به مسئولین دولتی گفت بجای این‌گونه رفتارها و تلاش برای احیاء مرده‌های سیاسی، به منویات و فرامین رهبری در به ثمر رسیدن اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی ایرانی با مدیریت جهادی فکر کنند و همه تلاش و توان خود را در حل مشکلات اساسی کشور متمرکز کنند و به سوگندی که در برابر قانون اساسی خورده‌اند، پایبند باشند.

وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شأن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این است که وزیر استقلال فرهنگی در راستای گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشد.

حیدری در پایان خطاب به جریان‌های سیاسی مطرود گفت: به گروه‌های سیاسی که بارها به کشور و نظام ظلم و خیانت کرده‌اند باید گفت مردارهای سیاسی با تنفس مصنوعی احیا نمی‌شوند و این آقایان بدانند ملت ایران هرگز در برابر خیانت‌های دوران فتنه شما کوتاه نخواهند آمد و اجازه خودنمایی و حضور دوباره در جامعه را نخواهند داد.


کد مطلب: 353508

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/353508/جای-دیدار-فتنه-گران-فکر-مشکلات-مردم-باشید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com