جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۳
۱۴

به جای دیدار با فتنه‌گران به فکر مشکلات مردم باشید

دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 353508
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مردارهای سیاسی با تنفس مصنوعی احیا نمی شوند و وزرای اقتصادی و فرهنگی بجای دیدار با فتنه‌گران به فکر گره‌گشایی از مشکلات مردم و عرض اندام در عرصه اقتصاد و فرهنگ باشند.
به جای دیدار با فتنه‌گران به فکر مشکلات مردم باشید
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، محمد ودودحیدری مسئول سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به دیدار چند تن از وزرا و اعضای هیات دولت یازدهم با یکی از سران فتنه گفت: در سالی که با درایت رهبر معظم انقلاب حرکت جهادی در مسیر فرهنگ و اقتصاد است، نباید شاهد دیدار وزرای مرتبط با این عرصه‌ها با افرادی باشیم که نه در عرصه فرهنگ و نه در عرصه اقتصاد کارنامه درخشانی دارند.

حیدری این دیدارها را در راستای اهداف سیاسی و جناحی و خروج از اعتدال دانست و افزود: برای جریان مومن و انقلابی کشور هنوز مشخص نیست که این دیدارها در راستای چه هدفی و با چه منظوری صورت می‌پذیرد؟ دیدار با افرادی که نقشی پررنگ در راه اندازی فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند و در زمان مسئولیت خویش در حوزه فرهنگ و اقتصادی که یکی از دغدغه‌های اصلی نظام و رهبری بوده‌است، نه تنها موفق نبوده‌اند بلکه در آسیب‌های فرهنگی به کشور سهیم بوده‌اند، چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد؟

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با تذکر به هیأت دولت در مورد این گونه حرکات مشکوک سیاسی افزود: باید به مسئولین دولتی گفت بجای این‌گونه رفتارها و تلاش برای احیاء مرده‌های سیاسی، به منویات و فرامین رهبری در به ثمر رسیدن اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی ایرانی با مدیریت جهادی فکر کنند و همه تلاش و توان خود را در حل مشکلات اساسی کشور متمرکز کنند و به سوگندی که در برابر قانون اساسی خورده‌اند، پایبند باشند.

وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شأن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این است که وزیر استقلال فرهنگی در راستای گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشد.

حیدری در پایان خطاب به جریان‌های سیاسی مطرود گفت: به گروه‌های سیاسی که بارها به کشور و نظام ظلم و خیانت کرده‌اند باید گفت مردارهای سیاسی با تنفس مصنوعی احیا نمی‌شوند و این آقایان بدانند ملت ایران هرگز در برابر خیانت‌های دوران فتنه شما کوتاه نخواهند آمد و اجازه خودنمایی و حضور دوباره در جامعه را نخواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همین رو کم داشتیم بسیج هم بیاد اظهار نظر کنه ای خدا یکی نیست جلو این جماعت ترش رو و افراطی رو بگیره .
سینا
Iran, Islamic Republic of
معنی افراطی رو میدونی؟
اگه میدونی رابطش با اصلاح طلبان چیه؟
....
همین بسیجا ها و به قول جنابعالی تندرو و ترش رو هستند که همیشه صف اول مقاومت و دفاع ایستادند. شما که باد از بیخ گوشتون رد بشه پس افتادید.
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه بسیجی های عزیز کشورم
Serbia
ایشون 8 سال احمدی نژاد دغدغه مردم نداشت؟
...! به اندازه وزن سیاسی.. حرف بزن .
United States
نه بابا ایشون رئیس بسیج دانشجوییه کشوره شما سال 88 چقدر وزن داشتید که سطل زباله آتیش می زدید؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود برخاتمی
متاسفم برات
سعيد
Canada
عجب برادر حيدري مگر بقول خودتان مردم براي شكم انقلاب كردند؟ چطوري است كه هر وقت به شما انتقاد ميشود كه فلان كار را نكنيد و به مسائل اقتصادي برسيد سريع مي گوييد مگر مردم براي شكم و رفاه اين دنيا انقلاب كردند ولي براي ديگران موضوع اقتصاد مهم ميشود؟
پس شما هم به حقوق مردم معتقد بودید ما نمی دونستیم ؟!!!!!!!!! حالا جنابعالی کی هستید؟ خودتونو معرفی کنید لطقاً
Iran, Islamic Republic of
خاتمی خدا عاقبتشو به خیر کنه
آن کسی که دولتش... دولت تاریخ بود و و به فکر مردم نبود رفته است
رئیس خوش سیما