پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

جرارد بازيکن ماه ليورپول شد

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 352943
ليورپول در ماه مارس با درخشش کاپيتان استيون جرارد در عمق خط هافبکش و کسب ۵ پيروزي به صدر جدول ليگ برتر صعود کرد.
به گزارش جهان به نقل از برنا، استيون جرارد در اولين روز ماه مارس در بازي با ساوتهمپتون توانست از روي نقطه پنالتي گل زني کند و در بازي بعدي تيم مقابل منچستر يونايتد نيز موفق به زدن ? گل شد .پس از اين دو بازي او با درخشش به پيروزي ۶ بر ۳ ليورپول مقابل کارديف کمک به سزايي کرد و در بازي با ساندرلند نيز توانست از روي ضربه ازاد پشت محوطه جريمه گلي ديدني وارد دروازه کرد و ليورپول را در مقابل تاتنهام نيز به پيروزي ۴ بر صفر رساند.

استيون جرارد پس از دريافت اين جايزه در مصاحبه اي گفت:اين جايزه از بهترين جايزه هاست، هواداران پول خوبي براي تماشاي ما پرداخت مي کنند و نسبت به بازي هاي بسيار مطلع و هوشمند هستند بنابراين کسب اين جايزه يک دستاورد فوق العاده است.

فکر مي کنم اين جايزه مي توانست به هريک از ۱۱ بازيکن اصلي تيم يا حتي بازيکنان تعويضي که خيلي خوب به تيم کمک کرده اند تعلق بگيرد پس به نظر من در حال حاضر اين بيشتر براي تيم است و نه فقط براي من.

من از روشي که بازي کرده ام بسيار راضي هستم، من بعد از هر بازي و هر جلسه تمريني خودم نقد مي کنم ، من خيلي خوب به تيم کمک مي کنم از مربي از من راضي است و شما يک استيون جرارد خوشحال را مي بينيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *