پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

شرکت رییس جمهور در ضیافت ناهار کرزی

پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 351824
رییس جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت در آیین پنجمین دوره جشن جهانی نوروز در کابل در ضیافت ناهار رییس جمهوری افغانستان شرکت کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که به منظور شرکت در جشن جهانی نوروز به کابل سفر کرده است پس از دیدار سه جانبه با رئیسان جمهوری کشورهای فارسی زبان و دیدار چهارجانبه با رئیسان جمهور کشورهای افغانستان، تاجیکستان و پاکستان در ضیافت نهار حامد کرزی شرکت کرد.

رییس جمهور پیش از این نیز در مراسم رسمی جشن جهانی نوروز شرکت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنج شنبه) با استقبال ˈمحمد کریم خلیلیˈ معاون دوم رییس جمهور و دیگر مقامهای دولت افغانستان برای شرکت در چهارمین دوره جشن جهانی نوروز وارد کابل شد.

ˈمحمد نهاوندیانˈ رییس دفتر رییس جمهوری، ˈمحمد جواد ظریفˈ وزیر امورخارجه، ˈمسعود سطانی فرˈ معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ˈحسام الدین آشناˈ مشاور فرهنگی رییس جمهور کشورمان، دکتر روحانی را در این سفر همراهی می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *