پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱

اظهارات دروازه بان تیم ملی نیجریه درباره ایران

دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 351518
دروازه‌بان تيم ملي فوتبال نيجريه اعلام کرد که تيمش در رقابت‌هاي جام‌ جهاني ايران را دست کم نخواهد گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وينسنت انياما بر اين باور است که دو بازي اول نيجريه در رقابت‌هاي جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل مقابل ايران و بوسني و هرزگوين مي‌تواند تعيين کننده صعود اين تيم باشد.

انياما که سومين حضورش در رقابت‌هاي جام‌جهاني در ترکيب نيجريه را تجربه مي‌کند، اعلام کرد که اين دو تيم را دست‌کم نخواهند گرفت.

نيجريه در گروه F اين مسابقات قرار دارد و در اولين مسابقه در کوريتيبا به مصاف ايران مي‌رود و پس از آن به ترتيب مقابل بوسني و آرژانتين بازي خواهد کرد.

وي که در اين فصل دروازه‌بان شماره يک تيم ليل فرانسه بود، اظهار داشت: هيچ‌يک از بازي‌هاي ما چه مقابل ايران، بوسني يا آرژانتين آسان نيستند. همه تيم‌هايي که مقابل آنها به ميدان خواهيم رفت نيز مصمم هستند تا در اين رقابت‌ها نتيجه بگيرند. بايد ببينيم عقاب‌ها چطور نتيجه مي‌گيرند. تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم تا از گروه‌مان صعود کنيم.

انياما اشاره کرد که دوست دارد در دور دوم رقابت‌هاي جام‌جهاني مقابل فرانسه به ميدان برود و افزود: اميدوارم که بتوانيم از مرحله گروهي صعود کنيم. کسي چه مي‌داند شايد در دور دوم با فرانسه روبرو شديم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *