چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

ترافیک نیمه‌سنگین در شمال کشور

جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 351069
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سرهنگ حمیدی ضمن تبریک آغاز سال نو به شهروندان درباره وضعیت جوی و ترافیکی کشور، اظهارداشت: با توجه به کاهش بار ترافیکی در اکثر محورها، محور کرج - چالوس ( محدوده های تونل کندوان، پل زنگوله، سیاه بیشه و مرزن آباد )، هراز ( از سه راهی لاسم تا آب اسک )، فیروزکوه ( تونل شیرگاه) و محور قزوین رشت ( محدوده تونل منجیل ) از بار ترافیکی نیمه سنگینی برخوردار است.وی با بیان اینکه کلیه محورهای مواصلاتی در استان‌های سراسر کشور دارای جوی آرام و پایدار برخوردار است، گفت: سایر محورهای کشور از ترافیکی روان برخوردار است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به کاهش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی به رانندگان توصیه کرد: در مسیرهای طولانی، توقف کرده و با تجدید قوا به ادامه سفر بپردازند؛ با پرهیز از عجله و شتاب سفری ایمن داشته باشند.
 
حمیدی خاطرنشان کرد: در ورودی شهرهای بزرگ خصوصاً شهرهای زیارتی و سیاحتی توقف در حریم راهها موجب کندی تردد شده لذا شهروندان از توقف های بیجا پرهیز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *