پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

بنزما از رویای خود در سال ۲۰۱۴ گفت

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 347871
مهاجم فرانسوی رئال‌ مادرید قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ و لیگ قهرمانان اروپا را رویای خود در سال ۲۰۱۴ دانست.
به گزارش جهان، بنزما در گفت‌وگویی که با روزنامه‌ "مارکا"ی اسپانیا داشت، درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. او درباره این سوال قهرمانی در جام‌جهانی را ترجیح می‌دهد یا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را این گونه جواب داد: نمی‌توانم بین این دو رقابت معتبر دست به انتخاب بزنم؛ چرا که باشگاه رئال مادرید به همان اندازه برایم مهم است که تیم ملی برایم اهمیت دارد. هر دو رقابت بزرگ و حساس هستند و برای هر بازیکنی قهرمانی در آنها افتخار است. تیم ملی با تیم باشگاهی تفاوت زیادی دارد. یکی از آنها هر روز تمرین می‌کند و دیگری فقط در زمان‌های مشخصی.

او افزود: جام‌جهانی زیباترین رقابت ممکن برای هر بازیکنی است. حضور در چنین رقابت بزرگی برای تمام بازیکنان افتخار است؛ چرا که اوج یک رقابت فوتبالی به شمار می‌آید و تمام تیم‌ها و بازیکنان با نهایت آمادگی و انگیزه پای به آن می‌گذارند. من در شرایط کنونی آماده هستم. هر بازیکنی روزهای سختی دارد. من هم در آغاز فصل چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام، اما خوشبختانه با تلاش زیاد خود توانسته‌ام خود را از چنین شرایطی خارج کنم. با کمک مربیان و تلاش زیاد خودم به روزهای خوب برگشته‌ام. امیدوارم بتوانم در آینده هم به رئال‌مادرید و تیم ملی کشورم کمک کنم.

بنزما در ادامه سخنان خود به ستایش از کارلو آنچلوتی و دیدیه دشام، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پرداخت و گفت: آنچلوتی سبک بازی من را به کلی تغییر داد. وقتی شما یک مهاجم باشید و نتوانید گل بزنید کار سختی پیش‌رو دارید. باید در درجه اول اعتماد به نفس مربی خود را به دست آورید. با این که روزهای سختی داشتم اما آنچلوتی از من حمایت کرد. دیدیه دشام هم در تیم ملی چنین برخوردی را با من داشت و همین مساله باعث شد تا اعتماد به نفسم را از دست ندهم و شرایط سخت را پشت سر بگذارم. الان خوشحالم که به روزهای خوب خود برگشته‌ام.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید از نقش زیاد زین‌الدین زیدان در بهتر شدن عملکردش سخن گفت: "زیدان همواره در کنار من بوده است. او سهم زیادی در درخشش اخیر من داشته است. زیدان به من گفت برای موفقیت در جام‌جهانی و رقابت‌های باشگاهی باید زیاد تمرین کرد و لحظه‌ای دست از تلاش برنداشت. این توصیه او همواره مقابل دیدگان من است."

بنزما شروع بسیار بدی با رئال‌مادرید داشت. عملکرد ضعیف او در کهکشانی‌ها باعث شد تا هواداران این تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو علیه او شعار دهند اما رفته‌رفته بازی‌های این مهاجم فرانسوی بهتر شد و الان با پانزده گل زده پس از کریستیانو رونالدو بهترین گلزن رئال‌مادرید است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *