سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۳
۲

برای شفای این سردار اسلام دعا کنید

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 346976
سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی فرمانده جنگ‌های نوین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در دفاع‌مقدس بر اثر تصادف مورد عمل جراحی قرار گرفته اما در حال حاضر در کما به سر می‌برد.
به گزارش جهان؛حامد قوام داماد سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا دراین باره توضیح داد: سردار نیکخواه بهرامی ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه هفتم اسفندماه و در مسیر رفتن به زیارت در خیابان دانشگاه مشهد دچار این حادثه شد و در بیمارستان امدادی شهید کامیاب این شهر مورد عمل جراحی قرار گرفت

وی توضیح داد: انعکاس نور آفتاب بر روی شیشه جلو اتوبوس چند لحظه مانع دید کامل راننده می‌شود و متاسفانه سردار نیکخواه که به عنوان عابر در حال عبور از خیابان بوده،با وی برخورد می‌کند.

حامد قوام اظهار کرد: سطح هوشیاری سردار نیکخواه بهرامی بسیار پایین است و از همه مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و همرزمان این فرمانده دوران دفاع مقدس می‌خواهیم برای شفای وی دعا کنند.

سردار نیکخواه بهرامی نویسنده کتاب «جنایت جنگی»، در دوران دفاع مقدس چند سال مسئول تبلیغات جبهه و جنگ «قرارگاه کربلا» هم بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من که همین الان دست به دعا شدم
خطیب
خداوند ان شاالله ایشان را شفا دهد.