شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

زمان تشدید بازرسی بازار ویژه نوروز ۹۳

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۴۱
کد مطلب: 345934
رئیس سازمان صنعت استان تهران برنامه‌های سال آینده این سازمان را برای واحد‌ای تولید و صنعتی تشریح کرد و گفت: با شروع برپایی ۴نمایشگاه‌ در شهر تهران از ۷ اسفند ماه، طرح بازرسی ویژه نوروز ۹۳ از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه شروع می‌شود.
به گزارش جهان، یدالله صادقی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد برنامه های پایان سال سازمان صنعت استان تهران اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا یکی از برنامه‌های پایان سال است که ۴ نمایشگاه در سطح شهر تهران و ۱۷ نمایشگاه دیگر نیز در سطح استان تهران برگزار می شود. بنابراین مجموعا ۲۱ نمایشگاه عرضه کالا در استان تهران برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۴ نمایشگاه شهر تهران از ۷ تا ۱۷ اسفند ماه برپا می‌شودو در سایر شهرستان‌های تهران زمان آن متفاوت است، گفت: طرح بازرسی ویژه نوروز ۹۳ از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه توسط سازمان اجرا می‌شود که در راستای آن مراکزی که اقدام به عرضه کالا و خدمات می‌کنند برای پیشگیری از تخلفات مورد بازرسی قرار می‌گیرند. همچنین اگر مشکلی در توزیع کالا نیز وجود داشت بررسی و گزارش داده می شود.

رئیس سازمان صنعت استان تهران با بیان اینکه با متخلفان بر اساس قانون نظام صنفی برخورد می شود، تصریح کرد: کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می شود برای کیف، کفش و پوشاک حدود ۲۰ درصد و برای مواد خوراکی تخفیف کمتری در قیمت‌ها اعمال شده است.

صادقی با ارائه برنامه های سال آینده این سازمان خاطر نشان کرد:‌توجه به واحدهای تولیدی، تکمیل زیر ساخت‌ شهرک‌های صنعتی، ساماندهی واحد‌های صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی، کمک به سرمایه در گردش واحد‌های تولید از محل صندوق توسعه ملی، تسریع در کارهای مربوط به واحدهای تولیدی و کوتاه شدن صدور مجوز احداث واحد‌ای تولید از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای سال آینده سازمان صنعت استان تهران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *