يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
آیت الله حسینی همدانی:

یک پیشنهاد خوب برای تریبون‌های نمازجمعه

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 345909
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به استفاده از تریبون نماز جمعه در مناطق مختلف استان و کشور گفت: برای ترویج اهدای خون به بیماران و نیازمندان استفاده از تریبون نماز جمعه ضروری است.
یک پیشنهاد خوب برای تریبون‌های نمازجمعه
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی بعدظهر یکشنبه با مدیران و کارکنان اداره کل انتقال خون استان البرز در دفتر امام جمعه کرج دیدن کرد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این مطلب افزود: اهدای خون از لحاظ معنوی و انسانی دارای اهمیت فراوانی است چرا که اهدا کنندگان خون در واقع به دیگر افراد در جامعه حیاتی دوباره می بخشند.

وی در ادامه اظهار داشت: اهدای خون در جامعه باعث ارتباط معنوی در بین مردم می شود و در ادامه موجب تقویت روحیه نوعدوستی در بین انسانها می شود.

حسینی همدانی تصریح کرد: در حال حاضر اهدای خون علاوه بر نجات جان افراد بیمار و حادثه دیده در انجام طرحهای علمی و تحقیقاتی بسیار مفید فایده است و هم به سلامت جسمی و هم به سلامت روحی اهداکنندگان کمک شایانی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه تاکید کرد: برای بسترسازی حضور بیش از پیش مردم در زمینه اهدای خون به بیماران نیازمند و افراد حادثه دیده باید تلاش کرد.

حسینی همدانی افزود: سازمان انتقال خون وظیفه جمع آوری، نگهداری و فرآوری خون های اهدایی را برعهده دارد و در واقع پل ارتباطی بین بیماران یا حادثه دیدگان و اهدا کنندگان خون است.

وی یادآور شد: تشکلهای مردم نهاد در اجرای طرحهای توسعه ای بهداشت و درمان و سلامت مردم باید همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

گفتنی است در این دیدار صمیمی سید حسن حسینی مدیرکل انتقال خون استان البرز به ارائه گزارشی از وضعیت از اهدای خون در این استان پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *