پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۳
۱۰

درگوشی سیدحسن خمینی و هاشمی

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 344788
مراسم افتتاحیه نهمین دوره اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی با حواشی همراه بود.
درگوشی سیدحسن خمینی و هاشمی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مراسم افتتاحیه و اولین جلسه نهمین اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی با حاشیه‌هایی همراه بود.

* اولین نکته‌ای که توجه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب کرده بود، استقبال علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از روسای مجالس حاضر و استقبال علاءالدین بروجردی رئیس ستاد و مسئول اجرایی برگزاری اجلاس از دیگر میهمانان حاضر در این کنفرانس بود.

* از اولین دقایق آغاز ورود میهمانان نیز بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس سران به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه اجلاس حاضر شده بودند.

* حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که با استقبال رسمی علی لاریجانی رئیس مجلس وارد سالن اجلاس سران شده بود را حسین فریدون دستیار ارشد و محمد نهاوندیان رئیس دفتر وی همراهی می‌کردند.

* از نکات جالب توجه نیز ورود همزمان هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و سیدحسن خمینی به سالن اجلاس سران بود.

* روسای مجالس ۲۸ کشور حاضر در نهمین دوره اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی در ردیف اول سالن دور تا دور نشسته بودند و در جایگاه روبروی آنها نیز به ترتیب، آیت‌الله احمد جنتی، آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، حجت‌الاسلام حسن روحانی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی و علی لاریجانی نشسته بودند.

* در زمان سخنرانی رئیس مجلس سودان که قصد داشت ریاست را تحویل لاریجانی دهد و زمان سخنرانی دبیر کل اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی، سیدحسن خمینی درگوشی با علی لاریجانی و آیت‌الله آملی لاریجانی هم درگوشی با حسن روحانی صحبت می‌کردند.

*‌ نکته دیگر اینکه، در حین سخنرانی علی لاریجانی که ریاست اتحادیه بین‌المجالس اسلامی را امروز تحویل گرفته بود، سیدحسن خمینی با هاشمی رفسنجانی درگوشی صحبت می‌کردند.

* برای هر کدام از هیئت‌های پارلمانی شرکت کننده در نهمین دوره اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی، جایگاهی از قبل تعیین شده بود.

* آخرین سخنران مراسم افتتاحیه حجت‌الاسلام حسن روحانی کشورمان بود که پس از پایان سخنرانی وی، رئیس‌جمهور با رؤسای مجالس حاضر در اجلاس به مصافحه پرداخت.

*‌ در سالن اجلاس سران، علاوه بر نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های علمی و فناوری، دفاعی، هسته‌ای و فرهنگی، عکس‌هایی از دوره‌های مختلف مجالس که نمایندگان به صورت دسته‌جمعی عکس گرفته بودند، به نمایش گذاشته شده بود.

* از نکاتی که باعث تعجب شرکت‌کنندگان و حاضران در سالن اجلاس شده بود؛ نمازخانه مختلط و کوچک سالن اجلاس سران بود به‌طوری که بانوان و آقایان مجبور بودند در یک محل به اقامه نماز بپردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ببینیم تازه دیگه می خواهید چه جنجالی درست کنید
Serbia
جنجال رو شما میسازید که از یک خبر ساده، برداشت منفی دارید
بنده خدا رو کسی تحویل نمی گرفت گفت یکی رو از بچه هاش بیاد(م) نشد گفتن یکی از هیات امنای دانشگاه آزاد بیاد که رو حرفش حرف نزنه!!!
سعيد110
آدم ياد زمانی مي افتد که دختر و پس در کنار هم و با کفش نماز می خواندند
مصطفی
هنرشو داره شما که جز کشوندن سالمندان و عنقریب متوفی ها ، کار دیگه ای بلد نیستین
من نمیدونم خاصیت این سیدحسن مصطفوی چیه واقعا؟ ایشون خرج و دخلشو از کجا درمیاره؟
از همانجایی که بقیه در میارند. شما دیواری کوتاه تر از اایشان پیدا نکردی؟ دوستان نزدیک و دور اهالی فتنه ....
از پول دانشگاه آزاد مگه کم میاد؟ نوش جونشون بخورند ولی قول بدن دنبال فتنه نباشن ما راضی هستیم .
Iran, Islamic Republic of
واقعن كه
هر کی هم مثل ایشون کل درامد دانشگاه آزاد رو میگرفت اینجوری میکرد